Skravletråd JULI ❤

Foten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]
a7f87580cf9d500b948bbca6a726c256.jpg
Bra han ordna opp da! [emoji8]

Hjalp ikke
Æsj får hente is da
Æsj. Dårlig.
... Hadde neppe funka her heller, om det ikke var for at jeg er skummelt irritabel og relativt handikappet for tiden. Best å blidgjøre meg [emoji85]

Men is er godt det og! Hvilken ble det..?

Bra han ordna opp da! [emoji8]
Yep! Jeg har strålinger i høyrefoten når jeg sitter lenge, og venstrefoten kutter ut når jeg går/gjør for mye. Håpløst...
Så.. Tipper på han kun ordnet fordi jeg er såpass handikappet som jeg er nå. [emoji14]

Yep! Jeg har strålinger i høyrefoten når jeg sitter lenge, og venstrefoten kutter ut når jeg går/gjør for mye. Håpløst...
Så.. Tipper på han kun ordnet fordi jeg er såpass handikappet som jeg er nå. [emoji14]
Høres ut slitsomme bein da ja. Jaja. Ordne får han bare gjøre. Gevinsten kommer snart :)

Høres ut slitsomme bein da ja. Jaja. Ordne får han bare gjøre. Gevinsten kommer snart :)
Ja.. Nå kan det egentlig bare begynne snart. 2 timer og 15 minutter til han regnes som fullbåren. Så.. Nå er det ok.

God kveld [emoji173]️
Prøver se litt serier. Snart ferdig med sesong 12 av Criminal minds nå, så ferdig med serietitting om ikke lenge [emoji14]

Hva skjer hos dere andre?
Jeg ser på unbreakable kimmy Schmidt på Netflix [emoji16]

Back
Topp