Skravletråd JULI ❤

Hmmm lurer på om det går ann å lage lav karbo og lav kalori vanilje saus for dette så godt ut [emoji54]
Ingen aaaning [emoji28] hehe. Du får søke litt :D

Sånt skjer jo av og til.

Det har seg sånn at derved har vi to som er høye nok til il tempo extra gigante, Berg og dalbanen. Mulig jeg må/får reise to ganger da. Jeg fikk ikke ta den for to år siden pga gravid, i fjor ville ikke eldste, mellomste vil og da vil vel han også, begge må med voksen og en må passe yngste så ikke på samme tur. Og mannen ikke veldig lysten, påstår han har senskader etter den for to år siden.

Hmmm lurer på om det går ann å lage lav karbo og lav kalori vanilje saus for dette så godt ut [emoji54]
Det selges jo vaniljesaus uten sukker i butikken...

Hvordan går det? Lege!! Ikke bare pga at det er plagsomt. Men pga hva det kan skyldes
Jeg klør ikke nå, men følger med å tenker å ringe hvis det kommer tilbake å høre hva de tenker. Enig med du, bedre å få sjekket det [emoji171]

Hmm. Målte ungene

Yngste definert som "i alle fall under 90, og under 80 også" en plass rundt 75, sto ikke helt stille.

Mellomste er 115,5

I fjor var hun akkurat lang nok til å få ta Shell kjøreskole i hunderfossen, 105. Hun har vokst 10 cm på et år! Jeg har merket det på klærene altså.... Men...

Eldste er 128,5 han vet jeg ikke hva var i fjor. Bare at han var over 120, dvs "voksen bilett"

De vokser fort altså[emoji1]

De vokser fort altså[emoji1]
Tidvis ja.

Eldste var vel 125 sist sommer eller noe sånn så ikke så ekstremt på ham, han vokser liksom ikke ut av klærene heller

Men mellomste fikk mye i 104 til vips det brått var kortbukser hele gjengen. Nå er det 110 også knappe og bruker mest 116. Men må strammes i livet da. For knapt 18 kilo på disse cm er liksom ganske smalt.

Men så har vi ei nabojente da som er like gammel. Eller. Halvannet mnd eldre, født i januar.

Som er over 130 cm lang.(moras utsagn ang ny sykkel. Måtte det. Fikk ikke styret og setet lenger opp, hun er jo over 130 cm) Da er jo ikke 115 så langt akkurat... Hun er altså lenger enn storebror her på 128,5.

Ungene kommer i ulike størrelser, ja

Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...

mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til...... :P

Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...

mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til...... :P
Jeg er 167 og regner med å passeres etterhvert. Men har litt å gå på enda. ;-)

Dagens to prosjekter.

Jeg fikk plommetre i bursdagsgave i fjor. Eller forfjor var det vel. Ble ikke kjøpt inn for det var utsolgt, og i fjor ble det glemt av.

I dag er det kjøpt inn så der skal i jorden :-)

Og yngste skal få ny bilstol. Dvs, det blir arvet bilstol som er ca 6 år gammel. Jeg er klar over at se ikke bør være mer enn fem nær de tas i bruk for ca 8 er vel grensen. Men hun skal bare ha den et år eller to til hun får maxway, bare velger dette, et fra besafe, som vi mener ungene hadde bedre sovestilling i, nå mens hun er lita.

Gitt at det går, romfrekk er den stolen. Men alt skal gå i en s max altså

Jeg er 170, og har ei jente bare for øyeblikket [emoji28]
Men venter gutt hvert øyeblikk, og regner med at det blir som med lillebroren min.. 12 år = liten og søt. 14 år = høyt troll. [emoji14]
Går fort det der. Med guttene i alle fall.. Men gjetter på at datteren min vil bli lavere enn meg uansett [emoji14]

mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til...... :p
Tror det ikke er så lenge til det skjer.
Min 10 åring er 146 cm som tror nok ikke det er mange årene igjen..

Back
Topp