God dag [emoji4]Hola jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag [emoji4]Hola jenter![]()
Hmmm lurer på om det går ann å lage lav karbo og lav kalori vanilje saus for dette så godt ut [emoji54]Heihei!
Jeg har noe godt i dag [emoji173]️
![]()
Ingen aaaning [emoji28] hehe. Du får søke littHmmm lurer på om det går ann å lage lav karbo og lav kalori vanilje saus for dette så godt ut [emoji54]
Sånt skjer jo av og til.Ah da så
Det selges jo vaniljesaus uten sukker i butikken...Hmmm lurer på om det går ann å lage lav karbo og lav kalori vanilje saus for dette så godt ut [emoji54]
Jeg klør ikke nå, men følger med å tenker å ringe hvis det kommer tilbake å høre hva de tenker. Enig med du, bedre å få sjekket det [emoji171]Hvordan går det? Lege!! Ikke bare pga at det er plagsomt. Men pga hva det kan skyldes
Hmm. Målte ungene
Yngste definert som "i alle fall under 90, og under 80 også" en plass rundt 75, sto ikke helt stille.
Mellomste er 115,5
I fjor var hun akkurat lang nok til å få ta Shell kjøreskole i hunderfossen, 105. Hun har vokst 10 cm på et år! Jeg har merket det på klærene altså.... Men...
Eldste er 128,5 han vet jeg ikke hva var i fjor. Bare at han var over 120, dvs "voksen bilett"
Kanskje jeg skal vurdere å vekke mannen snart![]()
Endelig var kofferten tømt
Ryddet i gangen
Mannen har kjørt ett lass på fyllinga
Tidvis ja.De vokser fort altså[emoji1]
Han sov til kl 13, sykHvor lenge sov han idag da? [emoji54]
Jeg er 167 og regner med å passeres etterhvert. Men har litt å gå på enda. ;-)Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...
mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til......![]()
Jeg er 167 og regner med å passeres etterhvert. Men har litt å gå på enda. ;-)
Nei, han er sykVar han sent oppe igår?[emoji12]
Jeg er 170, og har ei jente bare for øyeblikket [emoji28]Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...
mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til......![]()
Tror det ikke er så lenge til det skjer.Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...
Bra derGod ettermiddag[emoji1]