Æsj det er kjedelig! Håper det snur og at dere får en fin ferie med masse bading [emoji16]
Vi krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj det er kjedelig! Håper det snur og at dere får en fin ferie med masse bading [emoji16]
Hei heiHola jenter![]()
Så deilig å få kastetEndelig var kofferten tømt
Ryddet i gangen
Mannen har kjørt ett lass på fyllinga
Litt morsom da
Ååh, det er kjipt. Men skal det bli bedre da?Her skal jeg egentlig pakke til å dra på ferie, men det ser ut som om regntøy er viktigere å pakke enn badetøy...så jeg mistet motivasjonen litt...![]()
Her også :/God morgen jenter.
Her øsregner det i dag
Blir bare aldri tomtSå deilig å få kastet![]()
God morgen![]()
Takk. I like måte. Blir en lang dag. Må vel ta en lur når mannen våkner tenker jeg. Våken siden 04. Og vi skal ut i kveld liksom. [emoji23]
God morgen jenter.
Her øsregner det i dag
Her skal jeg egentlig pakke til å dra på ferie, men det ser ut som om regntøy er viktigere å pakke enn badetøy...så jeg mistet motivasjonen litt...![]()
Ja. Det var det. Men da hadde hun stått stille en stund og tok et jafs liksom...Oj det var mye på eyt år
Ååh, det er kjipt. Men skal det bli bedre da?
Hvor skal du på ferie da?[emoji2]
Ah da såJa. Det var det. Men da hadde hun stått stille en stund og tok et jafs liksom...
Hei!Hola jenter![]()
Her begynte det å regne skikkelig med en gang vi gikk ut så jeg ihvertfall ble skikkelig våt på turen [emoji23]Ahh ustabilt her og ,men ikke meldt regn før i morgen så håper det temmer
Hvor lenge sov han idag da? [emoji54]Kanskje jeg skal vurdere å vekke mannen snart![]()
Deilig å komme hjem?Endelig var kofferten tømt
Ryddet i gangen
Mannen har kjørt ett lass på fyllinga