Skravletråd JULI ❤

Ha en super dag[emoji1]
Takk. I like måte. Blir en lang dag. Må vel ta en lur når mannen våkner tenker jeg. Våken siden 04. Og vi skal ut i kveld liksom. [emoji23]

Da sto endelig minste opp. Så da har jeg endelig noe lag :d
Jeg har tre unger her.

Mannen sover. Det har han fortjent, han satt oppe sent i går. Jeg ga ham mobilen min for å lade den sånn rundt litt etter halv tolv. Den tok ikke lading på soverommet så da tenkte jeg prøve en annen lader. Den var tom

Jeg fant den fulladet i morges med beskjed om at forresten ligger det en nål på salongbordet som han glemte å putte på plass. En nål? Ja. Brukte den for å fikse mobilen din. Trykke inn en knapp

Mm.

Og deretter lade helt opp. Så han kan godt sove litt. Lørdag er hans dag, jeg sover på søndag (ehh... Sove? Nei, somregel ikke. Men nå i ferien startet jo dagen for min del 7.30 så det er jo greit nok)

Jeg har tre unger her.

Mannen sover. Det har han fortjent, han satt oppe sent i går. Jeg ga ham mobilen min for å lade den sånn rundt litt etter halv tolv. Den tok ikke lading på soverommet så da tenkte jeg prøve en annen lader. Den var tom

Jeg fant den fulladet i morges med beskjed om at forresten ligger det en nål på salongbordet som han glemte å putte på plass. En nål? Ja. Brukte den for å fikse mobilen din. Trykke inn en knapp

Mm.

Og deretter lade helt opp. Så han kan godt sove litt. Lørdag er hans dag, jeg sover på søndag (ehh... Sove? Nei, somregel ikke. Men nå i ferien startet jo dagen for min del 7.30 så det er jo greit nok)
Så da fikk han fiksa den da :) Det er jo bra da :) Alle 3 våkne allerede altså?

Ene ungen sover enda her. Mannen også. :)

Så da fikk han fiksa den da :) Det er jo bra da :) Alle 3 våkne allerede altså?

Ene ungen sover enda her. Mannen også. :)
Ja. Mellomste sov lengst og var oppe før åtte.

Mannen vurderer jeg å snakke med nå...

Ja. Mellomste sov lengst og var oppe før åtte.

Mannen vurderer jeg å snakke med nå...
8 sto minste opp også. Helt greit.

Nå duppa jeg på sofaen og selvsagt ville minste ha frokosten akkurat nå. Prøve å duppe litt igjen jeg gitt [emoji42] Vekka du mannen?

Her skal jeg egentlig pakke til å dra på ferie, men det ser ut som om regntøy er viktigere å pakke enn badetøy...så jeg mistet motivasjonen litt... :P

Back
Topp