>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Takk. I like måte. Blir en lang dag. Må vel ta en lur når mannen våkner tenker jeg. Våken siden 04. Og vi skal ut i kveld liksom. [emoji23]Ha en super dag[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. I like måte. Blir en lang dag. Må vel ta en lur når mannen våkner tenker jeg. Våken siden 04. Og vi skal ut i kveld liksom. [emoji23]Ha en super dag[emoji1]
Jeg har tre unger her.Da sto endelig minste opp. Så da har jeg endelig noe lag :d
God morgen, SynGod morgen![]()
Sovet godt ?God morgen, Syn![]()
Så da fikk han fiksa den daJeg har tre unger her.
Mannen sover. Det har han fortjent, han satt oppe sent i går. Jeg ga ham mobilen min for å lade den sånn rundt litt etter halv tolv. Den tok ikke lading på soverommet så da tenkte jeg prøve en annen lader. Den var tom
Jeg fant den fulladet i morges med beskjed om at forresten ligger det en nål på salongbordet som han glemte å putte på plass. En nål? Ja. Brukte den for å fikse mobilen din. Trykke inn en knapp
Mm.
Og deretter lade helt opp. Så han kan godt sove litt. Lørdag er hans dag, jeg sover på søndag (ehh... Sove? Nei, somregel ikke. Men nå i ferien startet jo dagen for min del 7.30 så det er jo greit nok)
Ja. Faktisk.Sovet godt ?![]()
Ja. Mellomste sov lengst og var oppe før åtte.Så da fikk han fiksa den daDet er jo bra da
Alle 3 våkne allerede altså?
Ene ungen sover enda her. Mannen også.![]()
Då braJa. Faktisk.
8 sto minste opp også. Helt greit.Ja. Mellomste sov lengst og var oppe før åtte.
Mannen vurderer jeg å snakke med nå...
God morgen . Opphold her . Og ikke meldt regn før i morgenGod morgen jenter.
Her øsregner det i dag
Heldig dere erGod morgen . Opphold her . Og ikke meldt regn før i morgen
Ja greit med oppholdHeldig dere er![]()
Egentlig ikke.Ja greit med oppholdplaner for dagen ?
OkeiEgentlig ikke.
Rydde å vaske litt regner jeg med
Her er det tilbake på jobb på mandag.Okeimer ferie eller jobb mandag ?
Okei så greitHer er det tilbake på jobb på mandag.
Skal jobbe en uke, og så en uke til med fri.
Kommer til å bli bra.
Har en del forfallet arbeid jeg må få gjort som er greit å gjøre i en stille uke
Det skjønner jeg godt.Her skal jeg egentlig pakke til å dra på ferie, men det ser ut som om regntøy er viktigere å pakke enn badetøy...så jeg mistet motivasjonen litt...![]()
Her blir 3 uker tilsammen.Okei så greithatt 2 uker her og skal ha 2 til
![]()