Skravletråd JULI ❤

Greit med at det går på alder da..
Da er din mellomste eldre enn min mellomste, var sikker på av det var motsatt.
Min mellomste er derimot veldig høy.
Kunne akkurat ta loopen på Tusenfryd i fjor med følge og da er grensen 120 cm
Da er din mellomste lang ja.

Mine er ikke de største i verden da han på snart ni og altså 128 cm får tidvis med seg klær og sko hjem son kompisen har vokst fra. Kompisen blir 8 i august og har vokst fra sko som er to nummer for store for min kar.

Hun på 6,5 har altså vokst en god del i år, men fortsatt ikke veldig lang da. Ja. Og veid til 17,9 i morges. Som i det minste er en halvkilo mer enn i vår.

Da er din mellomste lang ja.

Mine er ikke de største i verden da han på snart ni og altså 128 cm får tidvis med seg klær og sko hjem son kompisen har vokst fra. Kompisen blir 8 i august og har vokst fra sko som er to nummer for store for min kar.

Hun på 6,5 har altså vokst en god del i år, men fortsatt ikke veldig lang da. Ja. Og veid til 17,9 i morges. Som i det minste er en halvkilo mer enn i vår.
Hun var vel en 117-118 cm i fjor siden hun va akkurat 120 med sko, er 124-125 cm nå, og tynn som en strek.
Veide henne nå til 21,6 kg

Det er et ganske skremmende tegn altså. Sånn svangerskapsforgiftning tenker jeg. Så mye vann på en gang.
Joo.. Men alt annet ser fint ut.. Ikke noe hodepine eller sånt heller..

Men det er din vimse-jm.

Forsåvidt fint at blodtrykk og protein er bra da, men altså. Så mye vann på kort tid er ikke normalt.
Hm. Ikke vet jeg altså.. Men har jo ikke noe annet. Kun vann..

Hva er status?
Vel. I alle fall 1kg ned.. Men fremdeles litt.. Pølsete, da. Får bare se det an litt..
Mye mulig den ostepopen i går som binder litt ekstra vann [emoji106]

Hmm. Målte ungene

Yngste definert som "i alle fall under 90, og under 80 også" en plass rundt 75, sto ikke helt stille.

Mellomste er 115,5

I fjor var hun akkurat lang nok til å få ta Shell kjøreskole i hunderfossen, 105. Hun har vokst 10 cm på et år! Jeg har merket det på klærene altså.... Men...

Eldste er 128,5 han vet jeg ikke hva var i fjor. Bare at han var over 120, dvs "voksen bilett"
Oj det var mye på eyt år

Hola jenter :)

Back
Topp