Den så jeg også på fb i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den så jeg også på fb i dag.
Da er din mellomste lang ja.Greit med at det går på alder da..
Da er din mellomste eldre enn min mellomste, var sikker på av det var motsatt.
Min mellomste er derimot veldig høy.
Kunne akkurat ta loopen på Tusenfryd i fjor med følge og da er grensen 120 cm
Hun var vel en 117-118 cm i fjor siden hun va akkurat 120 med sko, er 124-125 cm nå, og tynn som en strek.Da er din mellomste lang ja.
Mine er ikke de største i verden da han på snart ni og altså 128 cm får tidvis med seg klær og sko hjem son kompisen har vokst fra. Kompisen blir 8 i august og har vokst fra sko som er to nummer for store for min kar.
Hun på 6,5 har altså vokst en god del i år, men fortsatt ikke veldig lang da. Ja. Og veid til 17,9 i morges. Som i det minste er en halvkilo mer enn i vår.
Joo.. Men alt annet ser fint ut.. Ikke noe hodepine eller sånt heller..Det er et ganske skremmende tegn altså. Sånn svangerskapsforgiftning tenker jeg. Så mye vann på en gang.
Hm. Ikke vet jeg altså.. Men har jo ikke noe annet. Kun vann..Men det er din vimse-jm.
Forsåvidt fint at blodtrykk og protein er bra da, men altså. Så mye vann på kort tid er ikke normalt.
Regnet mye jaKjære vene som det plaskregner ute. Bråker så mye at jeg våknet. Så da ligger man her da å hører på regnet og får ikke sove igjen.
Jupp gjør det dessverrrJa du vet jo hvor fortvilende det er[emoji173]️
Takk søta ❤Klem til deg[emoji173]️
God morgen synGod morgen![]()
Opphold her akkurat nåGod morgen jenter.
Her øsregner det i dag
Vel. I alle fall 1kg ned.. Men fremdeles litt.. Pølsete, da. Får bare se det an litt..Hva er status?
Så bra da. Min kom ned han og. Og jeg gikk opp for litt mer søvnRusla ned for å snakke med ham så var han våken, såvidt. Så han sto opp og jeg laga frokost![]()
[emoji23][emoji23][emoji23]
Oj det var mye på eyt årHmm. Målte ungene
Yngste definert som "i alle fall under 90, og under 80 også" en plass rundt 75, sto ikke helt stille.
Mellomste er 115,5
I fjor var hun akkurat lang nok til å få ta Shell kjøreskole i hunderfossen, 105. Hun har vokst 10 cm på et år! Jeg har merket det på klærene altså.... Men...
Eldste er 128,5 han vet jeg ikke hva var i fjor. Bare at han var over 120, dvs "voksen bilett"
Er loopen 120 grense på ? HmmGreit med at det går på alder da..
Da er din mellomste eldre enn min mellomste, var sikker på av det var motsatt.
Min mellomste er derimot veldig høy.
Kunne akkurat ta loopen på Tusenfryd i fjor med følge og da er grensen 120 cm
Unnskyld, den er 110, men hun tok ting til 120 cm både på Tusenfryd og på Legoland i fjorEr loooen 120 grense på ? Hmm
Måttr sjekke selv siden jeg mente det vsr noen år siden kb tok denUnnskyld, den er 110, men hun tok ting til 120 cm både på Tusenfryd og på Legoland i fjor