Appen er jo helt rar jo :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er redd det er medisinene, de er harde på kroppen. Nyreproblemer er svært vanlig har jeg fortstått.Kan det være et nytt symptom?
Oj! Det var flaksDa har vi bestilt oss flybilletter til Egypt og til perfekt tidspunkt tydeligvis for 10 min etterpå hadde de doblet prisen [emoji54]
Kan være. Og med medisinene jeg tar skal man være litt obs. Nyreproblemer er vanlig, men noen får og problemer med leveren. Får se om det gir seg gjennom helgen, men liker det ikke..Isj. Er ikke det et tegn på levertrøbbel...? Vet man skal være obs på sånn under graviditet i alle fall, men vet ikke ellers.. Du får ringe legen om det ikke gir seg..!
Du er god [emoji171][emoji171][emoji171]Uff stakkars du
Akkurat nå kunne jeg ønske jeg visste hva du het så jeg kunne sendt deg noe for det fortjener du
Har hvert dyrt før og men ikke så dyrt, så hadde ikke bestilt om det ikke hadde hvert såpass billig nå [emoji4] ble litt sånn "Oi det er billig, vi bestiller nå" [emoji4]Akkurat tidsnok da [emoji33]
Hvilken for tapatalk har ihvertfall endret seg [emoji54]Appen er jo helt rar jo :O
Huff, du har virkelig fått ganske mye nå! Men kanskje greit å ringe en legeJeg er redd det er medisinene, de er harde på kroppen. Nyreproblemer er svært vanlig har jeg fortstått.
Ikke sikker på om du skal vente hele helga...Kan være. Og med medisinene jeg tar skal man være litt obs. Nyreproblemer er vanlig, men noen får og problemer med leveren. Får se om det gir seg gjennom helgen, men liker det ikke..
Mener det også men skjønner du vil være anonym daDu er god [emoji171][emoji171][emoji171]
Ja så nå gleder vi oss til tur, vel jeg gru gleder meg litt da [emoji13]Oj! Det var flaks![]()
Er du sikker på du skal se hele helgen?Kan være. Og med medisinene jeg tar skal man være litt obs. Nyreproblemer er vanlig, men noen får og problemer med leveren. Får se om det gir seg gjennom helgen, men liker det ikke..
Nei, ser den.. Ikke noe gøy.. Nylig begynt på medisinene..?Kan være. Og med medisinene jeg tar skal man være litt obs. Nyreproblemer er vanlig, men noen får og problemer med leveren. Får se om det gir seg gjennom helgen, men liker det ikke..
Lurt det, da.Har hvert dyrt før og men ikke så dyrt, så hadde ikke bestilt om det ikke hadde hvert såpass billig nå [emoji4] ble litt sånn "Oi det er billig, vi bestiller nå" [emoji4]
Oki visste hun det altså
Hmm må få kjøpt noen boxere til kb
Har han blitt verre? [emoji853]
Er hundevakt i dag og tenkte at det blir jo koselig, da kan vi gå oss en lang tur og få litt trim........
Ikke det nei...
![]()
Lei meg nå.
Har en potte med liljer ute, de kommer igjen for tredje år på rad.
Har fulgt med på at de har vokst i flere uker og knoppene har blitt større og større.
Regner med at de springer ut om en uke eller to.
Nå har Lille U plukket av over halvparten av dem
Jeg vet han ikke kan noe for det fordi han ikke viste det, men lei meg likevel
Åh så tristKreften har spredd seg til nyre og lever[emoji20] han har bare en nyre igjen og kreften i leveren er hissig.
Ingen cellegift eller stråling, han kan ikke reddes. Og legene tror det vil gå fort[emoji20]