Åh, så trist [emoji171]
Ja det er hjerteskjærende[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så trist [emoji171]
Forstår den da. Ikke så lett å være så mørk i pelsen på varme dager heller. [emoji14]Ja hun gjør det. Vært veldig varmt i dag så er vel derfor hun ligger der som en pudding [emoji23]
Mhm synes det jaSå kjedelig da[emoji13]
Ja han trengte detBra han fikk tatt igjen litt da[emoji4]
He he takkUff da[emoji31] sender en trøsteklem!
Klem til dere [emoji171] Det er tøft.Ja det er hjerteskjærende[emoji20]
Åh, det kan jeg godt forståLei meg nå.
Har en potte med liljer ute, de kommer igjen for tredje år på rad.
Har fulgt med på at de har vokst i flere uker og knoppene har blitt større og større.
Regner med at de springer ut om en uke eller to.
Nå har Lille U plukket av over halvparten av dem
Jeg vet han ikke kan noe for det fordi han ikke viste det, men lei meg likevel
Haha, se på den da [emoji23][emoji2]Er hundevakt i dag og tenkte at det blir jo koselig, da kan vi gå oss en lang tur og få litt trim........
Ikke det nei...
![]()
Hvorfor? Nå ble jeg nysgjerrig [emoji14]Eh ja
Antar det er varmt hos dere da [emoji4]Er hundevakt i dag og tenkte at det blir jo koselig, da kan vi gå oss en lang tur og få litt trim........
Ikke det nei...
![]()
Å nei så kjedelig [emoji853]Lei meg nå.
Har fulgt med på at de har vokst i flere uker og knoppene har blitt større og større.
Takk [emoji4] overrasket over hvor bra det faktisk ble til slutt [emoji16] masse plass å leke på nå [emoji4]Du har vært kjempe flink med rommet![emoji1]
Kan det være et nytt symptom?![]()
![]()
Liker ikke det her. Helt rød i hendene og klør som en gal, ikke tørr heller. Håper det gir seg over helgen.
Isj. Er ikke det et tegn på levertrøbbel...? Vet man skal være obs på sånn under graviditet i alle fall, men vet ikke ellers.. Du får ringe legen om det ikke gir seg..!![]()
![]()
Liker ikke det her. Helt rød i hendene og klør som en gal, ikke tørr heller. Håper det gir seg over helgen.
Uff stakkars du![]()
![]()
NeeiLei meg nå.
Akkurat tidsnok da [emoji33]Da har vi bestilt oss flybilletter til Egypt og til perfekt tidspunkt tydeligvis for 10 min etterpå hadde de doblet prisen [emoji54]
Akkurat tidsnok da [emoji33]Da har vi bestilt oss flybilletter til Egypt og til perfekt tidspunkt tydeligvis for 10 min etterpå hadde de doblet prisen [emoji54]