Mannen kom hjem. Får vel prate litt med han [emoji23]
Du får hilse[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen kom hjem. Får vel prate litt med han [emoji23]
Det var det. Eller er det [emoji23] Må vel snart få unger i seng da. Bare se ferdig episoden nå [emoji23]Hørtes behagelig ut[emoji1]
Nja hqr vel skjedd før men lenge sidenHehe, det har vel ikke skjedd før?![emoji23]
Ligger langt nede selv[emoji6]
Hahaha. Uff... Han bryr seg ikke lengre. Men for 10 år siden ble han litt lei av å høre om BV [emoji23][emoji23][emoji23]Du får hilse[emoji23]
Når man kikker nedover FB får man opp mye rart. Også plutselig popper ett bilde av en baby med pierca kinn. Nei. Jeg tuller ikke. En mamma har pierca babyens smilehull fordi hu bestemmer hva som er fint på babyen. Hu har født og laga babyen og da bestemte hun over babyen på alle måter til hu var 18 år.... Jeg er helt sjokkert over at en mamma kan gjøre slik, og at en proff piercer kan få seg til å gjøre slik ! Folk feiler mye. Ikke noen kjente altså. Noen som har kommentert og dermed kom den på min feed. Fra utlandet da.
Men... Seriøst [emoji33][emoji33]
Er så gøy når det kommer troll inn på forumet [emoji14]
Ja! Men Kengu sa hu trodde det var fake. Så da håper jeg virkelig detHelt hårreisende om det ikke er manipulert bilde![emoji13][emoji33]
Ja. Reiv av seg klærne for å få de på med en gang [emoji7]
Fort gjort ja [emoji7][emoji23] Jeg er så lett å få med. Og det meste er mine ideer også [emoji23]
Det var det. Eller er det [emoji23] Må vel snart få unger i seng da. Bare se ferdig episoden nå [emoji23]
Nja hqr vel skjedd før men lenge siden
Wtf?!Når man kikker nedover FB får man opp mye rart. Også plutselig popper ett bilde av en baby med pierca kinn. Nei. Jeg tuller ikke. En mamma har pierca babyens smilehull fordi hu bestemmer hva som er fint på babyen. Hu har født og laga babyen og da bestemte hun over babyen på alle måter til hu var 18 år.... Jeg er helt sjokkert over at en mamma kan gjøre slik, og at en proff piercer kan få seg til å gjøre slik ! Folk feiler mye. Ikke noen kjente altså. Noen som har kommentert og dermed kom den på min feed. Fra utlandet da.
Hahaha. Uff... Han bryr seg ikke lengre. Men for 10 år siden ble han litt lei av å høre om BV [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja! Men Kengu sa hu trodde det var fake. Så da håper jeg virkelig det![]()
Mmmhmm.. Også er det vanskelig å forstå det er trolling gitt...Er så gøy når det kommer troll inn på forumet [emoji14]
så sant så sant....Er jo derfor vi er her[emoji173]️
Hihi ja. Er så søte også atte [emoji7]Så artig da[emoji1] pynte seg litt!
At det er muligNår man kikker nedover FB får man opp mye rart. Også plutselig popper ett bilde av en baby med pierca kinn. Nei. Jeg tuller ikke. En mamma har pierca babyens smilehull fordi hu bestemmer hva som er fint på babyen. Hu har født og laga babyen og da bestemte hun over babyen på alle måter til hu var 18 år.... Jeg er helt sjokkert over at en mamma kan gjøre slik, og at en proff piercer kan få seg til å gjøre slik ! Folk feiler mye. Ikke noen kjente altså. Noen som har kommentert og dermed kom den på min feed. Fra utlandet da.
Kjempe. Skulle jo mer enn gjerne kjøpt mye mer også... Gått helt amok liksom...Hehe, skummelt da[emoji23] blir fort dyrt!