Skravletråd JULI ❤

Den er permanent. Eneste "kuren" er ryggmargstransplantasjon.
det er ett lite håp i mørket om en virusinfeksjon. Å den skulle vi få svar på i dag.
Men vi har vel fått beskjed om at den sjansen er så liten at det er ikke noe vi bør håpe på.

Krysser alt jeg har for dere[emoji173]️

Veldig.
Skal også få frisket opp fargen på den gamle om et par uker siden jeg fikk ganske mye infeksjon sist og den oppfriskningen jeg fikk var blitt veldig blass

Den er permanent. Eneste "kuren" er ryggmargstransplantasjon.
det er ett lite håp i mørket om en virusinfeksjon. Å den skulle vi få svar på i dag.
Men vi har vel fått beskjed om at den sjansen er så liten at det er ikke noe vi bør håpe på.
Sender dere stor klem.
Skulle ønske det er noe jeg kunne si eller gjøre for å gjøre det bedre for dere, men er helt tom

Små føtter gir store spor

Åhåå. Snakk om elendig dag :sorry:

Formen er ikke på topp kvalm å null matlyst kanskje babyfrøken kan komme snaart :angelic:.. Og toppen av det hele har min gamle profil her inne tydeligvis streika totalt så måtte opprette ny :arghh: men er fortsatt jeg som er bak Lillejulispire2017.

Unnskyld for at jeg tar det inne her, men føler å få ut litt frustrasjon :(

Håper dere andre har hatt en knall torsdag :happy:

Åhåå. Snakk om elendig dag :sorry:

Formen er ikke på topp kvalm å null matlyst kanskje babyfrøken kan komme snaart :angelic:.. Og toppen av det hele har min gamle profil her inne tydeligvis streika totalt så måtte opprette ny :arghh: men er fortsatt jeg som er bak Lillejulispire2017.

Unnskyld for at jeg tar det inne her, men føler å få ut litt frustrasjon :(

Håper dere andre har hatt en knall torsdag :happy:
Vel. Samme skjedde meg en gang. Heta ikke Spyro før jeg heller. Men måtte lage ny. Merkelig nok kom den gamle frem når jeg laga tapatalken [emoji23][emoji23][emoji23] Ikke sett den på tusen år liksom. Men måtte logge den av og inn på denne da. Er denne som er min nå. Men frustrerende var det ja !

Nye kjoler til unga. Nye tskjorter til de begge. Skjørt og jakke utenom til minste. Mest fordi jeg ville helst hatt skjørtet selv da. My little pony skjørt [emoji7][emoji7][emoji23]

Vel. Samme skjedde meg en gang. Heta ikke Spyro før jeg heller. Men måtte lage ny. Merkelig nok kom den gamle frem når jeg laga tapatalken [emoji23][emoji23][emoji23] Ikke sett den på tusen år liksom. Men måtte logge den av og inn på denne da. Er denne som er min nå. Men frustrerende var det ja !

Hahah :hilarious:
Godt det ikke bare er meg det har skjedd med.. Ja, veldig frustrerende og irriterende :dead: må liksom begynne alt på nytt..

Blir nok bedre når det har gått litt tid
Klem til deg [emoji173]
Det er jo ikke det minste rart

Vi er mange her som tenker på deg.
Sender dere stor klem.
Skulle ønske det er noe jeg kunne si eller gjøre for å gjøre det bedre for dere, men er helt tom

Små føtter gir store spor
Krysser alt jeg har for dere[emoji173]️
Dere er jo så herlige alle sammen da!
bare godt å ha noen å skravle med.

Back
Topp