Klem til deg [emoji173]Seriøst..
Jeg føler meg helt tom for energi og positivitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem til deg [emoji173]Seriøst..
Jeg føler meg helt tom for energi og positivitet
Den er permanent. Eneste "kuren" er ryggmargstransplantasjon.
det er ett lite håp i mørket om en virusinfeksjon. Å den skulle vi få svar på i dag.
Men vi har vel fått beskjed om at den sjansen er så liten at det er ikke noe vi bør håpe på.
Det er hun
Og det er jeg ikke i tvil om at mi blir heller. Jeg bare ønsker ikke at hun skal få det enda... Hun er ca like gammel, skolestart i år.
En og en halv vakt igjen så er det feriemen sola skinner og god stemning her og
![]()
Veldig.Fornøyd?![]()
Høres bra ut [emoji106]Veldig.
Skal også få frisket opp fargen på den gamle om et par uker siden jeg fikk ganske mye infeksjon sist og den oppfriskningen jeg fikk var blitt veldig blass
Sender dere stor klem.Den er permanent. Eneste "kuren" er ryggmargstransplantasjon.
det er ett lite håp i mørket om en virusinfeksjon. Å den skulle vi få svar på i dag.
Men vi har vel fått beskjed om at den sjansen er så liten at det er ikke noe vi bør håpe på.
Søt den ble!Lille U sin blomst ble slik
![]()
Lille U sin blomst ble slik
![]()

.. Og toppen av det hele har min gamle profil her inne tydeligvis streika totalt så måtte opprette ny
men er fortsatt jeg som er bak Lillejulispire2017. 
Veldig. Hu overrasker stadig [emoji23]Oi, det var voldsomt[emoji23]
Takker. Det gjorde vi. Nå på vei hjem med ferja. Lommebok noe slunken etter kino, snacks, McD og HM [emoji33][emoji23]Så moro[emoji1] kos dere!
Så fin [emoji7] Ble det komplett ja [emoji1]Lille U sin blomst ble slik
![]()
Vel. Samme skjedde meg en gang. Heta ikke Spyro før jeg heller. Men måtte lage ny. Merkelig nok kom den gamle frem når jeg laga tapatalken [emoji23][emoji23][emoji23] Ikke sett den på tusen år liksom. Men måtte logge den av og inn på denne da. Er denne som er min nå. Men frustrerende var det ja !Åhåå. Snakk om elendig dag
Formen er ikke på topp kvalm å null matlyst kanskje babyfrøken kan komme snaart.. Og toppen av det hele har min gamle profil her inne tydeligvis streika totalt så måtte opprette ny
men er fortsatt jeg som er bak Lillejulispire2017.
Unnskyld for at jeg tar det inne her, men føler å få ut litt frustrasjon
Håper dere andre har hatt en knall torsdag![]()
Vel. Samme skjedde meg en gang. Heta ikke Spyro før jeg heller. Men måtte lage ny. Merkelig nok kom den gamle frem når jeg laga tapatalken [emoji23][emoji23][emoji23] Ikke sett den på tusen år liksom. Men måtte logge den av og inn på denne da. Er denne som er min nå. Men frustrerende var det ja !
må liksom begynne alt på nytt..Fersking på BV blitt [emoji14] Hahaha [emoji8]Hahah![]()
Godt det ikke bare er meg det har skjedd med.. Ja, veldig frustrerende og irriterendemå liksom begynne alt på nytt..
Blir nok bedre når det har gått litt tid
Klem til deg [emoji173]
Det er jo ikke det minste rart
Vi er mange her som tenker på deg.
Sender dere stor klem.
Skulle ønske det er noe jeg kunne si eller gjøre for å gjøre det bedre for dere, men er helt tom
Små føtter gir store spor
Dere er jo så herlige alle sammen da!Krysser alt jeg har for dere[emoji173]️