Skjønner detJa, det var ikke noe spesielt gøy..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner detJa, det var ikke noe spesielt gøy..
Det er bra i alle fall! [emoji16]
Så braaNull problem
Først så var vi i ditt nabolag å leket litt på boot campen, så ut på Røyselandet å badetHvor var du?
Sådet jaFørst så var vi i ditt nabolag å leket litt på boot campen, så ut på Røyselandet å badetLa noen bilder på FB siden min
![]()
Jeg ble litt lei meg, egentlig.
Fikk mail i stad om at stillingen var besatt, nå i stad. Den.. "min" stilling. Jobbet der som vikar i to år nå, og de hadde alle sagt at de ønsket meg der videre. Så, jeg håpte i alle fall på et lite vink før mailen og evt en slags.. avslutning der.. :/
Haha.. Han var visst ikke hjemme.. [emoji14]
Mamma glimter til innimellom [emoji23][emoji7]
Når minste på 6.5 år fikk gamle tlf til eldste. Ringte til farmora si og ordna at de ble med hu hjem etter jobben hennes. Hahahaha ! [emoji56][emoji56][emoji23] Blir en roligere dag her ja. Skal se serier på tv og spise middag i sofaen [emoji7]
Gratulerer [emoji171] Håper du slipper billig unna. Slitsomt det der..Er bare 8+5, så har igjen noen uker med spying[emoji29] sist ga det seg mellom uke 16 og 20 en gang, husker ikke helt når.
Nyter livet!![]()
Senga er beste medisin ogsåSå bra[emoji2]
Det er den, men snart senga kjenner jeg[emoji4]
Det gjorde jeg virkelig [emoji7][emoji23]Kose deg alene[emoji1]
Vel, blir jo ikke arbeid DER uansett. Hadde virkelig ønsket meg en fast stilling å komme tilbake til..Så trist å høre[emoji20]
Håper du får en ny mulighet!
Yep!Snek seg unna[emoji23]
Hva skal dere ha til middag i dag da?
Her blir det kyllingvingeklubber med salat og hvitløksbrød
Og gledelig overrasket mannen med å komme hjem (for å hente tom gass og ta med) 1605, når det siste han sa var at han kom på båten 1615. Han rakk åpenbart 1545. Ti min båt og ti min bil hjem.
Så da blir det middag en halvtime tidligere enn det ellers ville blitt.![]()
Fytti så herlig det hørtes ut [emoji7]Her ble det grilling av svinefilet med fløtegratinerte poteter og salat[emoji1]
Har ikke lyst at mannen skal stikke av med ungene noen dager neste uke!!
Vi har først 2 uker ferie sammen.
Neste uke skal jeg jobbe og han fri, da tar han med barna og besøker svigermor (farmor til barna).
Vet det er teit, men har ikke lyst til å være hjemme i flere dager uten å ha dem rundt meg.
Uken etter har jeg fri og han jobber