Graviditet skal ikke være grunn til det...men man vet jo aldri...Ikke vits i å søke nå. Er sykemeldt akkurat nå uansett, og skal ut i permisjon om ei uke.
Spekulerer litt på om det er derfor de ikke ansatte meg eller så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Graviditet skal ikke være grunn til det...men man vet jo aldri...Ikke vits i å søke nå. Er sykemeldt akkurat nå uansett, og skal ut i permisjon om ei uke.
Spekulerer litt på om det er derfor de ikke ansatte meg eller så.
Ja, da er det jo greit. Men til to voksne. En normalt spirende gutt på snart ni. Ei meget småspist jente på seks. Og en smårolling som bare smaker på. Så er nok sekspakning helt fint.Heh.. På sommertid hos mamma og stepappa, er det jaggu ikke langt unna sånn i blant. Med unger og evt barnebarn og/eller svigersønner/datter. [emoji14]
Blir fort en del..
Mat ble det og gode var de.Herreguuuuud, det så vanskelig ut. [emoji85]
Men blir mat nå, altså!
Nei i dag har jeg frimå få rydda og pakka litt til ferie, før siste innspurt på jobb
jobber du?
Nyt kveldenStraks hente to barn hjemGud det var digg med noen timer alene [emoji1]
Nei, men mange synes jo sykemelding er dårlig arbeidsmoral [emoji58][emoji58] vet jo aldri. De sier jo ikke noe om det.Graviditet skal ikke være grunn til det...men man vet jo aldri...
Ja det tror jeg på. Hadde ikke sjans å være innom i går jeg. Litt kjedelig å gå glipp av så mye livmen supert at dere klarte det da
![]()
Ser at det er en roligere dag her inne i dagslet seg helt ut i går kanskje
![]()
Jaamå nyte den, for nå slal jeg snart på jobb
jobber kveld i dag
![]()
Takk! En liten pause akkurat nå, så da sniker jeg meg inn her en turDu får ha en god vakt[emoji1]
I dag... HvileIdag er det veeeldig stille ja[emoji23]
Ånei, det er så slitsomtHvor langt er du på vei nå? Håper du får i deg væske i allefall.
Ja da blir man i dårlig form..
Ja, ser den [emoji14]Mat ble det og gode var de.
Men kjøper vi igjen blir det trolig i mindre pakke
God kveld!God kveld[emoji4] måtte svikte dere i går, formen kom å tok meg helt[emoji29] men så utrolig flinke dere var[emoji106][emoji2] supert altså.
Har dere hatt en fin dag da?
God kveld!
Vi klarte det i alle fall [emoji173]️
Dårlig form..?
Dagen har vært så som så. Fikk avslagsmailen på stillingen jeg har hatt tidligere (bare, som fast fremfor vikar, som jeg var), så.. Er i litt dårlig humør i dag [emoji85]
Kjedelig med dårlig form gitt..Det var jo super bra[emoji2]
Formen er litt opp og ned om dagen ja[emoji29]
Da skjønner jeg godt humøret ikke er noe bra i dag ja[emoji53] så utrolig kjett.
I like måteNyt kvelden![]()