Skravletråd JULI ❤

Ikke vits i å søke nå. Er sykemeldt akkurat nå uansett, og skal ut i permisjon om ei uke.
Spekulerer litt på om det er derfor de ikke ansatte meg eller så.
Graviditet skal ikke være grunn til det...men man vet jo aldri...

Heh.. På sommertid hos mamma og stepappa, er det jaggu ikke langt unna sånn i blant. Med unger og evt barnebarn og/eller svigersønner/datter. [emoji14]
Blir fort en del..
Ja, da er det jo greit. Men til to voksne. En normalt spirende gutt på snart ni. Ei meget småspist jente på seks. Og en smårolling som bare smaker på. Så er nok sekspakning helt fint.

Graviditet skal ikke være grunn til det...men man vet jo aldri...
Nei, men mange synes jo sykemelding er dårlig arbeidsmoral [emoji58][emoji58] vet jo aldri. De sier jo ikke noe om det.

God kveld[emoji4] måtte svikte dere i går, formen kom å tok meg helt[emoji29] men så utrolig flinke dere var[emoji106][emoji2] supert altså.
Har dere hatt en fin dag da?

God kveld[emoji4] måtte svikte dere i går, formen kom å tok meg helt[emoji29] men så utrolig flinke dere var[emoji106][emoji2] supert altså.
Har dere hatt en fin dag da?
God kveld!
Vi klarte det i alle fall [emoji173]️
Dårlig form..?

Dagen har vært så som så. Fikk avslagsmailen på stillingen jeg har hatt tidligere (bare, som fast fremfor vikar, som jeg var), så.. Er i litt dårlig humør i dag [emoji85]

God kveld!
Vi klarte det i alle fall [emoji173]️
Dårlig form..?

Dagen har vært så som så. Fikk avslagsmailen på stillingen jeg har hatt tidligere (bare, som fast fremfor vikar, som jeg var), så.. Er i litt dårlig humør i dag [emoji85]

Det var jo super bra[emoji2]
Formen er litt opp og ned om dagen ja[emoji29]
Da skjønner jeg godt humøret ikke er noe bra i dag ja[emoji53] så utrolig kjett.

Det var jo super bra[emoji2]
Formen er litt opp og ned om dagen ja[emoji29]
Da skjønner jeg godt humøret ikke er noe bra i dag ja[emoji53] så utrolig kjett.
Kjedelig med dårlig form gitt..
Men vært bedre i dag..?

Back
Topp