Skravletråd JULI ❤

Jepp

Han skrudde av igjen grillen nå. For de er fortsatt dønn fast enda.
Det er fordelen med gassgrill da.
Den blir fort varm når dere får dem frahverandre

Ehh. Kortreist og økologisk er jeg tilhenger av. Men de skal være sabla gode for å kjøpes flere ganger. 20 stk. 2 flater med 3*3 og to oppå. Frosset sammen. Ikke frosset og lagt sammen, nei, en firkant delt i ni lagt oppå en til og to enkle og i fryseren med det. Mao. Vi får dem ikke løs uten å tine dem
Hva er det for noe?

Ja. Det har det

Bare at den sikkert går bort i "ta løs rett antall burgere" prosessen.....
Ah! Burgere! Never mind forrige quoten [emoji14]

Gjør det.
Vet enda ikke om de blir borte 2, 3 eller 4 netter, eller hva jeg skal finne på.
Kanskje prøve å ta en øl med noen venner etter jobb, eller trene masse :P
Noe å fylle tiden med i alle fall ;)
Kanskje utnytte det til noe du ellers ikke får gjort..?

Hva er det for noe?
Hamburgere, men idiotisk nok altså fastfrosset. Hadde hvert "lag" vært frosset for seg (og ideelt sett skikkelig delt hver og en) eller frosset med papir/plast mellom så kunne vi tatt ut og brukket opp. Men frosset så sammen at de ikke lar seg dele uten å tine dem. Tjue stykker i en pakke. Frosset i en klump

Ja, altså. Synes egentlig helst det bare var litt kjedelig uten noe forvarsel, hint eller noen ting. Synes også de kunne invitert meg på en avslutningslunsj eller noe [emoji14] menmen.
Det kunne de. Jeg fikk blomst og avslutning 8 mnd etter de sa meg opp jeg. Og da ville de ikke gi meg noe. Men måtte pga ei annen som hadde jobba der i 40 år hadde slutta og de ville gjøre det for hu. Men ekskollegaene reagerte da og sa jeg også skulle få da.

De ødela psyken min til sykemld. Derfor ville de ikke ha meg der heller altså.

Hamburgere, men idiotisk nok altså fastfrosset. Hadde hvert "lag" vært frosset for seg (og ideelt sett skikkelig delt hver og en) eller frosset med papir/plast mellom så kunne vi tatt ut og brukket opp. Men frosset så sammen at de ikke lar seg dele uten å tine dem. Tjue stykker i en pakke. Frosset i en klump
Sånt er skikkelig upraktisk. Som regel er de jo fryst for seg selv.. Og så kanskje frosset sammen etterpå..
Upraktisk nok det og, har hatt mine runder med lirke-burgere-med-kjøkkenkniv-og-vann.

Det kunne de. Jeg fikk blomst og avslutning 8 mnd etter de sa meg opp jeg. Og da ville de ikke gi meg noe. Men måtte pga ei annen som hadde jobba der i 40 år hadde slutta og de ville gjøre det for hu. Men ekskollegaene reagerte da og sa jeg også skulle få da.

De ødela psyken min til sykemld. Derfor ville de ikke ha meg der heller altså.
Ja, jeg husker du sa det der.
Teite saker. Her har jeg jo vært sykemeldt pga svangerskapet. Mulig de anså det som dårlig arbeidsmoral og dermed valgte noen andre
Kan egentlig bare spekulere.. Hadde jo satt i gang en prosess for å få den formelle utdannelsen også, men.. Uten jobb der er det strengt tatt ikke særlig vits i..
De hadde jo sagt de ville ha meg der, og at eneste som stod i veien var vel hvis noen med formelle utdannelsen eller høyere ansiennitet søkte.
For to år siden, var det kun 8 søkere og 3 av oss som kom opp til intervju.. Og da var jo altså jeg den som ble valgt.

Så. Ja. Nei. Jeg HÅPER i alle fall at de valgte noen av grunnene de nevnte, og ikke fordi jeg har vært sykemeldt.

Det ble seks burgere til middag. Det fikk mannen demontert..

Ikke lirking. De er tint nok til at han klarte å skjære
0acd99f6d3cf440242846faa0a15b542.jpg

Ja, jeg husker du sa det der.
Teite saker. Her har jeg jo vært sykemeldt pga svangerskapet. Mulig de anså det som dårlig arbeidsmoral og dermed valgte noen andre
Kan egentlig bare spekulere.. Hadde jo satt i gang en prosess for å få den formelle utdannelsen også, men.. Uten jobb der er det strengt tatt ikke særlig vits i..
De hadde jo sagt de ville ha meg der, og at eneste som stod i veien var vel hvis noen med formelle utdannelsen eller høyere ansiennitet søkte.
For to år siden, var det kun 8 søkere og 3 av oss som kom opp til intervju.. Og da var jo altså jeg den som ble valgt.

Så. Ja. Nei. Jeg HÅPER i alle fall at de valgte noen av grunnene de nevnte, og ikke fordi jeg har vært sykemeldt.
Vi får håpe det. Dårlig gjort om ikke altså.

Det ble seks burgere til middag. Det fikk mannen demontert..

Ikke lirking. De er tint nok til at han klarte å skjære
0acd99f6d3cf440242846faa0a15b542.jpg
Herreguuuuud, det så vanskelig ut. [emoji85]
Men blir mat nå, altså!

Herreguuuuud, det så vanskelig ut. [emoji85]
Men blir mat nå, altså!
Vi tiner resten og fryser dem med papir mellom eller noe sånn...

Solgt i sekspakning, et lag, to ganger tre burgere flatt, så er det jo greit. Tjue, not good når man ikke driver storhusholdning....

Vi tiner resten og fryser dem med papir mellom eller noe sånn...

Solgt i sekspakning, et lag, to ganger tre burgere flatt, så er det jo greit. Tjue, not good når man ikke driver storhusholdning....
Heh.. På sommertid hos mamma og stepappa, er det jaggu ikke langt unna sånn i blant. Med unger og evt barnebarn og/eller svigersønner/datter. [emoji14]
Blir fort en del..

Straks hente to barn hjem :D Gud det var digg med noen timer alene [emoji1]

Har ikke lyst at mannen skal stikke av med ungene noen dager neste uke!!

Vi har først 2 uker ferie sammen.
Neste uke skal jeg jobbe og han fri, da tar han med barna og besøker svigermor (farmor til barna).
Vet det er teit, men har ikke lyst til å være hjemme i flere dager uten å ha dem rundt meg.

Uken etter har jeg fri og han jobber
Blir det samme for meg i begynnelsen av august. Da er jeg i min andre jobbuke og samboer tar med seg ungene på hytta med svigerfar og kona og sikkert noen tanter og onkler.
Jeg gleder meg i grunnen litt jeg [emoji6]
Få noen dager i fred og ro, og kunne få satt meg inn i jobben i fred og ro

Back
Topp