Skravletråd JULI ❤

Ja, er akkurat det. Hadde det vært en random stilling jeg hadde søkt på, ville jeg ikke brydd meg like hardt. Men følte de hadde nesten lovet meg den stillingen - at utlysningen var mest for det formelle (men at jeg kunne bli nedprioritert dersom noen med høyere ansiennitet eller kompetanse søkte). Så.. Dårlig å ikke få et lite vink først.

Skjønner deg veldig godt! Har vært igjennom det samme en gang jeg også. Man føler seg skikkelig oversett og lite verdt [emoji26]
Ja det er skikkelig dårlig! Man er menneske, med håp og følelser liksom!

Ok, vi tenker på en smarttelefon til ham da. Mannen har tenkt ut en Motorola, ikke av de nyeste, som han mener er kurant. Det blir til å ringe. Evt meldinger. Og pokemon.... Mest fordi han kommet hjem til tomt hus fra august av og vi har ikke hustelefon og vil han skal kunne nå oss. Si fra at han er hjemme, i alle fall i starten. Og kunne ringe om det er noe.
Derfor eldste fikk fra 8 år også. Da gikk hu hjem fra skolen alene så. Men tok en enkel smarttlf altså. Men kan ikke ha store apper på den [emoji14] Men enkel er den og lett å lære på. Derfor minste får den og prøve seg. Med tiden går jo hu også hjem alene :)

Får de telefon så tidlig? Vi er på vei til å skaffe telefon til eldste vi, snart ni
Mi fikk telefon da hun var 6, hun [emoji14]
Smarttelefon til og med [emoji33]

Brukes til gimi, alarmklokke, ringing og sms.

Har ikke lyst at mannen skal stikke av med ungene noen dager neste uke!!

Vi har først 2 uker ferie sammen.
Neste uke skal jeg jobbe og han fri, da tar han med barna og besøker svigermor (farmor til barna).
Vet det er teit, men har ikke lyst til å være hjemme i flere dager uten å ha dem rundt meg.

Uken etter har jeg fri og han jobber

Uff ja :( Skjønner deg. Var jo "din".
Ja, altså. Synes egentlig helst det bare var litt kjedelig uten noe forvarsel, hint eller noen ting. Synes også de kunne invitert meg på en avslutningslunsj eller noe [emoji14] menmen.

Mi fikk telefon da hun var 6, hun [emoji14]
Smarttelefon til og med [emoji33]

Brukes til gimi, alarmklokke, ringing og sms.
Her fikk eldste telefon sommeren for 2 år siden, når han skulle være litt alene hjemme noen dager.
Var 8 år da, og telefonen var en slik gammeldags.
1/2 år senere arvet han min gamle smarttelefon når jeg fikk ny

Og gledelig overrasket mannen med å komme hjem (for å hente tom gass og ta med) 1605, når det siste han sa var at han kom på båten 1615. Han rakk åpenbart 1545. Ti min båt og ti min bil hjem.

Så da blir det middag en halvtime tidligere enn det ellers ville blitt.:-)
Halvtime har mye å si sånn!

Skjønner deg veldig godt! Har vært igjennom det samme en gang jeg også. Man føler seg skikkelig oversett og lite verdt [emoji26]
Ja det er skikkelig dårlig! Man er menneske, med håp og følelser liksom!
Det er akkurat det!
Blæh. Jaja. Jeg trenger heldigvis ikke bekymre meg for ny jobb før til neste år i alle fall. Sånn sett greit at jeg skal i permisjon.

Ehh. Kortreist og økologisk er jeg tilhenger av. Men de skal være sabla gode for å kjøpes flere ganger. 20 stk. 2 flater med 3*3 og to oppå. Frosset sammen. Ikke frosset og lagt sammen, nei, en firkant delt i ni lagt oppå en til og to enkle og i fryseren med det. Mao. Vi får dem ikke løs uten å tine dem

Har ikke lyst at mannen skal stikke av med ungene noen dager neste uke!!

Vi har først 2 uker ferie sammen.
Neste uke skal jeg jobbe og han fri, da tar han med barna og besøker svigermor (farmor til barna).
Vet det er teit, men har ikke lyst til å være hjemme i flere dager uten å ha dem rundt meg.

Uken etter har jeg fri og han jobber
Blir jo gjerne litt tomt uten unger i hus altså..

Ehh. Kortreist og økologisk er jeg tilhenger av. Men de skal være sabla gode for å kjøpes flere ganger. 20 stk. 2 flater med 3*3 og to oppå. Frosset sammen. Ikke frosset og lagt sammen, nei, en firkant delt i ni lagt oppå en til og to enkle og i fryseren med det. Mao. Vi får dem ikke løs uten å tine dem
Så kjedelig da :(

Her fikk eldste telefon sommeren for 2 år siden, når han skulle være litt alene hjemme noen dager.
Var 8 år da, og telefonen var en slik gammeldags.
1/2 år senere arvet han min gamle smarttelefon når jeg fikk ny

Var nettopp derfor mi måtte ha telefon da.. Hun måtte være alene i et kvarter-halvtime om morgenen enkelte dager, fordi jeg jobbet og samboer var på arbeidsplassering..

Men altså. Er en eldre smarttelefon da. Arvet etter samboer, og slått på enkelmodus. Ikke får hun lov til å ha apper på den (.. Siden hun bruker den som alarm og. Da endte det gjerne med at hun begynte spille på den når hun skulle legge seg)

Back
Topp