Skravletråd JULI ❤

Når minste på 6.5 år fikk gamle tlf til eldste. Ringte til farmora si og ordna at de ble med hu hjem etter jobben hennes. Hahahaha ! [emoji56][emoji56][emoji23] Blir en roligere dag her ja. Skal se serier på tv og spise middag i sofaen [emoji7]
Herlig. Lurt når de gjør sånn [emoji28]

Håper det blir noe skravling resten av mnd og da:p
Neppe sånn ti tusen, men mye av det var uansett på lekene.

Liv i tråder og skravle og litt lek blir det nok. Men jeg nedprioriterer det når jeg drar på ferie om ei drøy uke. Tilbake til hverdag og jobb i august så får vi se hvordan det blir

Når minste på 6.5 år fikk gamle tlf til eldste. Ringte til farmora si og ordna at de ble med hu hjem etter jobben hennes. Hahahaha ! [emoji56][emoji56][emoji23] Blir en roligere dag her ja. Skal se serier på tv og spise middag i sofaen [emoji7]
Får de telefon så tidlig? Vi er på vei til å skaffe telefon til eldste vi, snart ni

Nyter livet!
25b7f08bd458418a80987ce986a96179.jpg

Jeg ble litt lei meg, egentlig.
Fikk mail i stad om at stillingen var besatt, nå i stad. Den.. "min" stilling. Jobbet der som vikar i to år nå, og de hadde alle sagt at de ønsket meg der videre. Så, jeg håpte i alle fall på et lite vink før mailen og evt en slags.. avslutning der.. :/

Så kjipt [emoji22] Ekstra kjedelig når man har stor grunn til å tro/håpe på at man vil få den ..

Får de telefon så tidlig? Vi er på vei til å skaffe telefon til eldste vi, snart ni
Eldste var 8 år. En enkel samsung. Ikke noe annet enn å ringe gjennom. Eldste fikk ny til 11 årsdagen, mer moderne. Så minste får øve seg med den gamle nå ja :)

Eldste var 8 år. En enkel samsung. Ikke noe annet enn å ringe gjennom. Eldste fikk ny til 11 årsdagen, mer moderne. Så minste får øve seg med den gamle nå ja :)
Ok, vi tenker på en smarttelefon til ham da. Mannen har tenkt ut en Motorola, ikke av de nyeste, som han mener er kurant. Det blir til å ringe. Evt meldinger. Og pokemon.... Mest fordi han kommet hjem til tomt hus fra august av og vi har ikke hustelefon og vil han skal kunne nå oss. Si fra at han er hjemme, i alle fall i starten. Og kunne ringe om det er noe.

Ja, ikke noe hyggelig. Hadde det bare vært en random stilling jeg fikk avslag på hadde det vært greit. Men var litt vondt når det på en måte var det som har vært "min" stilling..
Skjønner deg godt

Så kjipt [emoji22] Ekstra kjedelig når man har stor grunn til å tro/håpe på at man vil få den ..
Ja, er akkurat det. Hadde det vært en random stilling jeg hadde søkt på, ville jeg ikke brydd meg like hardt. Men følte de hadde nesten lovet meg den stillingen - at utlysningen var mest for det formelle (men at jeg kunne bli nedprioritert dersom noen med høyere ansiennitet eller kompetanse søkte). Så.. Dårlig å ikke få et lite vink først.

Hva skal dere ha til middag i dag da?

Her blir det kyllingvingeklubber med salat og hvitløksbrød
Mannen dro for å skaffe gass, vi gikk tom og hadde visst ikke byttet den andre heller (har to og bytter egentlig så vi alltid har en å bytte til) oppdaget vi sist vi grillet.

Så skal vi grille burgere etterpå. Kortreist, økologiske sådanne.

De er firkantet så planen er å legge litt toast-loff som jo også er firkantet (og vi har en pose i fryseren) på grillen og bruke som brød, som en litt morsom vri. Eldste synes at bortsett fra at det ikke er hamburgere i minecraft så var det litt minecraft-burgere da når det er firkantet

Har ikke firkantet salat og tomat og agurk da ;-)
(og begynte å tenke på Donald duck og firkanteggene nå...)

Og gledelig overrasket mannen med å komme hjem (for å hente tom gass og ta med) 1605, når det siste han sa var at han kom på båten 1615. Han rakk åpenbart 1545. Ti min båt og ti min bil hjem.

Så da blir det middag en halvtime tidligere enn det ellers ville blitt.:-)

Back
Topp