>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Eldste elsker HP. Har mye derifra nå. [emoji23] Så jeg klarte ikke la være... Er jo ferie... [emoji7][emoji23]Haha, tenkte først det var noe Barcelona-greier.. Men så nå at det var HP.
De blir sikkert godt fornøyde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eldste elsker HP. Har mye derifra nå. [emoji23] Så jeg klarte ikke la være... Er jo ferie... [emoji7][emoji23]Haha, tenkte først det var noe Barcelona-greier.. Men så nå at det var HP.
De blir sikkert godt fornøyde!
Kose dere i bursdag da [emoji1][emoji1]God morgen.![]()
Stepappa har bursdag i dag, så.. Skal bortover dit en tur straks![]()
Dattera kom NETTOPP ut av dusjen, så.. Da er vi snaaart klare.
Feeerie ja [emoji23]Eldste elsker HP. Har mye derifra nå. [emoji23] Så jeg klarte ikke la være... Er jo ferie... [emoji7][emoji23]
Jau, blir nok bare å stikke innom en tur da.Kose dere i bursdag da [emoji1][emoji1]
Huffda. Du er kanskje gravid du? [emoji171]Jeg også [emoji29] trodde spyingen var over for en stund men NEIDA
Var da bare en dag vi skulle klare det....Jeg finner ingen stat tråd for i dag, er det ikke laget en?
Mye kø i dag?Koser oss på tusenfryd vi
Ikke sett henne i dag, men ikke vært her så mye heller.Har mirell skrevet noe i dag forresten?
Åja! Det viste jeg ikkeTamara har vel egentlig ferie så hun må få lov å ha litt andre planer på morgenkvisten...
God morgen
God morgen[emoji173]️
God morgen !jøss ja ble mye i går
![]()
God morgen![]()
Shit det har blitt skravla her innevar innom for 3000 innlegg siden [emoji14] hoppa over jeg og for å si det sånn
![]()
Godt å høre!Koser oss på tusenfryd vi
Håper det blir noe skravling resten av mnd og daDu har jo faktisk ferie.
Våre tall viser at vi var ca 200 over i går og derfor er gjengen utslitt og "ferdig" med å race.
Men det skravler en del likevel. Ca 1250 til nå