>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jeg ga meg bare 10 min før tror jeg. Og da var det 507 tror jeg. Men vi brukte til 2 i går for å ta 1000 da.Hvordan var det 01-01, har du oversikt på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ga meg bare 10 min før tror jeg. Og da var det 507 tror jeg. Men vi brukte til 2 i går for å ta 1000 da.Hvordan var det 01-01, har du oversikt på det?
00-01 var ca 10500 ja, men 01-01 er mer interessantJeg ga meg bare 10 min før tror jeg. Og da var det 507 tror jeg. Men vi brukte til 2 i går for å ta 1000 da.
Tror ikke det. Ingen som orker etter at vi etter egne tall kom over i går og rett og slett må ta igjen barn og hus og denslags og hvile fingreneJeg finner ingen stat tråd for i dag, er det ikke laget en?
Vel for å si det sånn, gårsdagen slo piffen ut av alle og spesielt nå som vi tydeligvis nesten klarte det mens våre tall sier motsatt.Jeg finner ingen stat tråd for i dag, er det ikke laget en?
Word.Vel for å si det sånn, gårsdagen slo piffen ut av alle og spesielt nå som vi tydeligvis nesten klarte det mens våre tall sier motsatt.
Har ikke mulighet til å fortsette sånn selv flere dager ihvertfall
Du har jo faktisk ferie.Jeg tror ikke jeg har fulgt med så godt i det siste *feriehodet* Må lese meg opp litt.![]()
Så kjekt da!Unga blir glade når jeg kommer hjem da.
Til eldste og til minste bamsen fra Gru. Helst like dyre var de også gitt![]()
![]()
Åh, jeg har begynt å spy igjen... Neeeeeeei. Orker ikke.
Tror de blir meget glad. Får forberede meg på hyl [emoji23]Så kjekt da!
Skravler gjør jeg uansett. Er jo koselig her. Men i kveld skal jeg ha tid til å drikke mellom skravlinga og gjerne følge litt med på tv. Ooog kanskje legge meg tidligere ! [emoji7]Du har jo faktisk ferie.
Våre tall viser at vi var ca 200 over i går og derfor er gjengen utslitt og "ferdig" med å race.
Men det skravler en del likevel. Ca 1250 til nå
Godt når det er den veien, egentlig.Celleprøva gikk raskt gittVar så hyggelig også atte ! Hu før meg kom ikke. Så jeg fikk komme rett inn. Nå McD for en liten cheeseburger
Så ferja hjem.
![]()
Haha, tenkte først det var noe Barcelona-greier.. Men så nå at det var HP.Unga blir glade når jeg kommer hjem da.
Til eldste og til minste bamsen fra Gru. Helst like dyre var de også gitt![]()
![]()
Det var litt digg også [emoji23]Godt når det er den veien, egentlig.![]()
McD høres digg ut...!