Ikke så voldsomt mye bedre. Kvalm og vondt. Skal ta smertestillende og se om jeg får sove [emoji171]Ta vare på deg selv du. Det er viktigere [emoji8] Føler du deg bedre nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke så voldsomt mye bedre. Kvalm og vondt. Skal ta smertestillende og se om jeg får sove [emoji171]Ta vare på deg selv du. Det er viktigere [emoji8] Føler du deg bedre nå?
God natt, klatremus!
Og jeg sovna sittende i sofaen jeg [emoji23][emoji13]Sove godt ! [emoji123][emoji123][emoji1][emoji8]
Haha, typisk..!Og jeg sovna sittende i sofaen jeg [emoji23][emoji13]
Bråvåkna fem på ett [emoji23]
Er i seng nå da [emoji6]
Sove godt!Ikke så voldsomt mye bedre. Kvalm og vondt. Skal ta smertestillende og se om jeg får sove [emoji171]
Håper Tamara sine tall er enig. Ifølge stat gikk det.570 innlegg over 10000 nå rett før 01![]()
Junior datt bak sofaen i dagOg traff et hjørnebord med kant på vei ned. Noen streker og merker i ansiktet, men virket til å gå bra. Gjør vondt i mammahjertet. Hun skrek sånn. Men etterpå, så lo jeg litt... For hva skulle hum bak sofaen å gjøre?
Men han lar deg sitte her vel?
Mi bada ufrivillig i en vanndam for noen uker siden [emoji23] Plaga ikke henne heller.
Takk for det [emoji4]
Endelig i gang igjen [emoji6]
Og som mor så datter [emoji6]![]()
Tøft. Jeg kjenner ingen som har blitt 100Ene tanta til pappa hadde blitt 105 hvis hun hadde levd et par mnd til.
Nja... Den fikk ca 1000 mer i går enn stat. Tok nok med den effektive nattegjengen på det vi på stat hadde på tirsdag. Derved går den trolig et stykke inn i onsdagsnatta, men har altså ikke med de første timene av tirsdag, når jeg var skrevet myeJa det blir spennende.
Mel hvis vi klarer det på stat, bør vi jo også klare det på bakrommet? Hvis de ligger etter?
God morgen !God morgen skravlehøner[emoji1]
Hoppet over 1300 innlegg jeg![emoji85]
Shit det har blitt skravla her inneGod morgen skravlehøner[emoji1]
Hoppet over 1300 innlegg jeg![emoji85]
Håper du sovna [emoji8]Ikke så voldsomt mye bedre. Kvalm og vondt. Skal ta smertestillende og se om jeg får sove [emoji171]
Hahahaha. Da er man trøtt altså !Og jeg sovna sittende i sofaen jeg [emoji23][emoji13]
Bråvåkna fem på ett [emoji23]
Er i seng nå da [emoji6]