>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Skal du prøve sove snart da?Ja, er fornøyd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du prøve sove snart da?Ja, er fornøyd.
Nei [emoji85]Skal du prøve sove snart da?
Tenker gjerne jeg derimor. Må ordne meg i morgen også. Gynekolog liksom. Får fnatt av tanken litt [emoji23]Nei [emoji85]
Holder nok [emoji4][emoji4] håper jeg!526 innlegg over 1000 nå da
Håper jeg også. :Holder nok [emoji4][emoji4] håper jeg!
Hehe! Kan være lurt. Jeg skal ikke noe spesielt.. Stepappa hae bursdag, bort dit en tur...Tenker gjerne jeg derimor. Må ordne meg i morgen også. Gynekolog liksom. Får fnatt av tanken litt [emoji23]
Kake og greier da?Hehe! Kan være lurt. Jeg skal ikke noe spesielt.. Stepappa hae bursdag, bort dit en tur...
Startet ny jeg [emoji56]Håper jeg også. :5 min av episoden igjen
![]()
Antar det. Kanskje. Får gratulere i alle fall. Han hadde et mildt håp om at lille T skulle få dele bursdag med ham [emoji23][emoji23]Kake og greier da?
UffdaSorry jenter. Hodet tok kverken.
Ta vare på deg selv du. Det er viktigere [emoji8] Føler du deg bedre nå?Sorry jenter. Hodet tok kverken.
Selvsagt gjorde du det [emoji23]Startet ny jeg [emoji56]
Haha stas det ja [emoji14] Her kom faktisk minste på onkelen sin dag. Han sa det fra start av [emoji23]Antar det. Kanskje. Får gratulere i alle fall. Han hadde et mildt håp om at lille T skulle få dele bursdag med ham [emoji23][emoji23]
Haha.. Har gjettelek på fbsiden min. Når føder jeg, liksom..! [emoji14]Haha stas det ja [emoji14] Her kom faktisk minste på onkelen sin dag. Han sa det fra start av [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Godt de har tidsfordriv [emoji23][emoji23][emoji23]Haha.. Har gjettelek på fbsiden min. Når føder jeg, liksom..! [emoji14]
Alle datoer er tatt omtrent [emoji23]
Jeg som synes det var mest gøy da![emoji23][emoji23][emoji23] Godt de har tidsfordriv [emoji23][emoji23][emoji23]