>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha [emoji23] sikkert gøy følelse [emoji14]Hånda mi har sovnet! [emoji54][emoji54][emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha [emoji23] sikkert gøy følelse [emoji14]Hånda mi har sovnet! [emoji54][emoji54][emoji54]
Åh gleder meg til å slappe av [emoji23]JeppSkrivekrampe her nå
![]()
15 minLangt kommet da?
Har A og M begynt å dele rom?Går overraskende bra! [emoji4]
Gjør detHehe, ligger greit an skjønner jeg..??
Heøt sikkert hahaHahaha, kommer det til å bli bom helt stilt her, når oppdateringen med 10.000 kommer?![]()
Ja, kan ihvertfall skravle uansettNesten det samme
Ja håper det roer seg, åpna vinduet littUff daHåper det går bedre nå da [emoji8]
Må det. Men jeg skal snart på do [emoji23]Vi må vel fortsette over [emoji6]
Skal si i fra om det skjer noe [emoji28]Jaaa. Jeg tenker på deg hveeeer dag.
Jeg så en gang en dame som malte vakre bilder med penselen mellom tærne, kanskje det går an å skravle med dem ogsåEr ikke lett når jeg også skal skravle [emoji54]
Krysser alt mulig for detHåper det ordner seg !
Håper?!Det er vel plutselig 10.000 allerede?![]()
I morgenHva det går da ikke, må jo ha litt ekstra
Godt med ferie. Hva jobber du med?Kjenner jeg gleeedet meg til ekstra til ferie på fredag! Så travelt på jobb for tiden at FY![]()
Bh spilen min KNAKK bare i stad :S
Det får jo. Glemmer sånt jeg [emoji23]Ja det lukter sterkt... Ta det ute nå om sommeren [emoji6]
Huff, nei da er det ikke lettPrøver, men tror ikke jeg får masken tett [emoji85] Ventilen går ikke, og sjekker jeg så er det masse ventoline igjen..drar det inn selv for å sjekke [emoji23] Bruker det jo selv også.
Selvfølgelig...12 mener du
![]()
Hahaha [emoji23][emoji7]... jo gladere vi blir [emoji445] [emoji23][emoji85]