Jaaa. Jeg tenker på deg hveeeer dag.Var ikke sååå kjapt. Bare.. Raskt fra det begynte bli ganske vondt. [emoji14]
Spent denne gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa. Jeg tenker på deg hveeeer dag.Var ikke sååå kjapt. Bare.. Raskt fra det begynte bli ganske vondt. [emoji14]
Spent denne gang
Samme her. Ikke fått skravlet noe før nå i kveld..Jeg har nok hatt mer aktive dager enn i dag
Jeg og!Hadde lagt meg ned og gråtet da
Nærmer oss !Snart nå!
Neei.. Sliter selv altså. Orker ikke selv når det er MYE. Da tar jeg bare quotene mine og hopper inn.Ja, greier ikke å få lest alt![]()
Jeg fikk den på hjernen...Nå synger jeg og den [emoji23][emoji23][emoji23]
Huff, får ikke sneket det I henne heller?Lille hoster og hoster, men får ikke i henne Ventoline på natt :/
Er mye mindre. Rett over 200 [emoji14]Håper det er mindre nå... Jeg henger etter...
Ja. Det er en helt ekstremt fart her i kveldDet stiger så raskt jo :O
Mye å svare på da18 minutter bak ja [emoji14]
Jeg og. Dere er flinkeSkriver og skriver her
Tåler det ikke.Spent nå. 3 min til ny oppdatering
Lykke til i morgen [emoji173]Lykke til jenter. Jeg må sove litt nå. Mye som skjer i morgen. Håper dere klarer det! [emoji173]️
Ekstra godt med ferie da ja [emoji1]Kjenner jeg gleeedet meg til ekstra til ferie på fredag! Så travelt på jobb for tiden at FY![]()
Ikke lett det der [emoji85][emoji85]Jeg tåler hverken på meg selv eller andre [emoji85]
20 min nå. Måtte sjekke noe quotes på andre steder [emoji23]7 min jeg [emoji56]
Ja, umulig å henge med på altJa. Det er en helt ekstremt fart her i kveld
Jeg også har troa !Er ganske sikker på at det blir 10.tusen før midnatt![]()
MhmJa fy søren