Har troen!Får håpe du slipper det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har troen!Får håpe du slipper det.
Jupp !Heldigvis!
Ja det er vågalt det der [emoji23][emoji23][emoji23] Men glad du lo.Hahahaha da måtte jeg rømt huset. Men du fikk meg til å le høyt !!!! [emoji23][emoji23][emoji23]
Likte ikke at han var -10% og ingen ville følge med på om det ble bedre/dårligere eller holdt seg stabilt. 10% til og fra er ikke all verden, men skummelt om det plutselig har stoppet å vokse liksom... Hadde vært betryggende å få ul etter nye 2 uker, men.Ja husker du sa det. Men synes det er litt dårlig? De kunne fulgt litt med på deg da. Lykke til i allefall!
Wooh! Over 500 innlegg i dag![]()
YepSånn det er med alt.
Bra! Det gleder meg stort å høre !Omtrent samme tempo som ved forrige oppdatering.
240 de siste 10 minuttene
Men kan ikke slappe av helt endaJa [emoji7][emoji7]
Ja må visst ordne meg det [emoji23]Må ha lengre ledning [emoji13]
Raskete enn lynet!Må også finne lader snart. Men løper som ett lyn [emoji23]
Skjønner godt du er stressa. Hvordan fikk dere mistanken om noe sykdom?Er vel ikke så mye å pese om.
Er mest forvirra.
Beinmargen til 2 åringen produserer ikke blodplater og røde blodceller selv. Så må han ha blod transfusjon regelmessig for å ikke ha for lav blodprosent.
Vet ennå ikke hvilken grad han har. Å siden det er en slags preleukemi stresser det meg.
Dæven. Tar igken meg jo ;P17 min nå
Så flink du er [emoji4]Wooh! Over 500 innlegg i dag![]()
14 min bak. Scrollet kjapt her gitt..Hehe det er nesten en side for et minutt høres bra ut [emoji4]
Bra ! Han kan man lære av ! [emoji23][emoji23]
Skummelt1 min til oppdaterinf
Mat er ofte lurt å ha i segNå må jeg få meg litt mat
Ja. Vil ikke vekke huset gitt [emoji23]Jepp! Noe sånt