Altfor tidlig [emoji23]Uffda? [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altfor tidlig [emoji23]Uffda? [emoji14]
Ikke noe sneglefart [emoji23]Godt å høre du skäl løpe [emoji16]
Lurt. Min prøvde å snakke litt, men det har jeg ikke tid til dessverreJaa. Min er ute så [emoji14]
.. Om to timerBurde dusje, burde sove.![]()
TakkSynes det er meeeeget bra jeg! [emoji1377][emoji41]
Sånn er det [emoji23][emoji23]Så mye det er skrevet her siden sist eg var innpå denne for 3t siden [emoji28]
Haha, ja, i know!!
Merkelig, da det skal være sjeldnere enn å starte med rier [emoji23]
Sendte kontaktskjema.Så kjedelig, ringe imorgen?
Det forstår jeg. Slikt tar gjerne tid. Kanskje forstår man det først senere. Ønsker dere lykke til, det er vanskelig å sette seg inn i, men jeg forstår at det kan være vanskelig og fortvilende. Kanskje og forvirrende. Føler du at du får gode svar på sykehuset?
Ja enig. Og vi er jo av de som har mast mye. De er ikke vonde å be når vi først ringer, de vet jo det er alvor. Men så leit man må ringe så mange ganger, så mange steder.Jupp, utrolig synd at det skal være sånn!
Haha, blir hardt å holde dette tempoet i to timer.. Om to timer![]()
Tror ikke det hjelper [emoji6]For tidlig. Må le av deg [emoji23] Be han gå ut å komme hjem når han skal [emoji23]
Wohoooo!!9128 av 10000 tatt !!! [emoji1][emoji1][emoji1]
https://www.youtube.com/watch?v=jkTLqssn2FwOooooptimist, jeg er en oooooptimist.
Så bra da ! Enda ikke kommet til enden her jeg...Ja, vært innom andre steder så har fått skrevet av meg![]()
Neinei føler jeg svarer i vei her.Og svare. Ikke glem å svare [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Åja. Hahshs. Angrep er beste forsvar [emoji23]
Ikke sant. Måtte du ha drypp da?Egentlig ikke.
En fødsel starter som regel ved at morkaken løsnet og ting starter.
Hos meg gikk vannet, men fikk aldri rier av med selv.
Kunne nesten virke som at vannet gikk for tidlig og at kroppen egentlig ikke hadde startet fødselen siden den ikke hadde løsnet
Herlig! Mer pepsimax menneske selv..Var på obs og kjøpte cola på tilbud i dag [emoji41] eeelsker bokscola