>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det gjør ikke jeg. Så syns han blir for egoistisk [emoji23]Hahaha [emoji85][emoji85][emoji85] Men min spiser opp alt som er...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør ikke jeg. Så syns han blir for egoistisk [emoji23]Hahaha [emoji85][emoji85][emoji85] Men min spiser opp alt som er...
Hurra. Men hvordan vet jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet?Og du gjør en god jobb!
Jupp så skal mannen få flere må det enten komme tvillinger etterhvert eller han må få seg ny koneOg dere har to nå vel?
Snart i enden tror jegSåpass! [emoji14]
Du er det. Ikke tull en gang ! [emoji23] Sa det sikkert til meg selv [emoji23][emoji23]Jeg er jo Mrs Positiv 2017!![emoji23]
Så veeeldig også [emoji7][emoji7]Lillegull [emoji171]
Huff stakkars [emoji173]️Junior datt bak sofaen i dagOg traff et hjørnebord med kant på vei ned. Noen streker og merker i ansiktet, men virket til å gå bra. Gjør vondt i mammahjertet. Hun skrek sånn. Men etterpå, så lo jeg litt... For hva skulle hum bak sofaen å gjøre?
Det gjør jeg [emoji4]
Hahaha.. Uff. Ligger vel litt bak deg, men jeg fikk for tidlig sist.. Så.. Ja.Ikke bare litt skal jeg si deg! Nå har det vært sånn i en uke, bare på kvelden da frem til dette i morges. Man tror jo at det skal skje noe mer! [emoji38]
Haha, skriv i vei!Nå må dere ikke bråstoppe da blir jeg kastet ut [emoji23]
Åååh. Haha. Dere er hardinger daTenkte jeg ikke ville ødelegge jakta for han. Men han hadde selv gangsperre etterpå, så han var av samme slaget som ikke ville gi seg for min del [emoji14] jaja
Haha. Han der altså [emoji23] Sist han prøvde var det vel 16 grader og regn eller noe [emoji14]
Ja....Nærmer seg enden
Er ikke det vanlig da? Altså jeg ligger nå på gulvet mellom to sovende barn fordi lillegutt ble utroligEr kos. Men tok lengre tid enn planlagt [emoji14]
Spennende om det går i dag altså!!
Ja når alt gikk fint så flira jeg litt for meg selv. Men håper ikke hun blir så blå.Uff. Hørtes ikke godt ut [emoji53] Skjønner at du så det komiske, for man kan jo virkelig lure [emoji23]
Ja [emoji23] For jeg er lei av å ikke ha ting mer enn 24 timer [emoji14]
Ja, mageknip liksom... Og om det går fort i tillegg.. Eller de ikke visste de var gravide......Ja huffamei. Men sikkert ikke lett for alle første gang. Så mange forskjellige forløp. Noen tror de bare må på do.
Men han lar deg sitte her vel?Jepp, og på plass i sofa[emoji12]