>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji7][emoji7]Det gjør man[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji7][emoji7]Det gjør man[emoji173]️
Hahaha. Takk [emoji8]Tullemus, det trenger du ikke være[emoji1]
Ja det får vi håpe Lillafrosk [emoji171] Hun var 1400 første gang jeg holdt henne. Nå er det bare absurd å tenke på. Håper gutten din vokser fint [emoji171] Skal du inn på fredag?Ajj, såå lita..! Min var 1800g for 4 uker siden.. Så håper han har lagt på seg litt nå altså![]()
Godt du liker dem også da [emoji6] Hmmm finne et gjemmested for tingene dine kanskje?Japp. Og jeg både tåler og liker nøtter [emoji2] Han klarer rett og slett ikke la vær å spise alt godis i skapet.
Kanskje han vil sovne til lyden av klikkende tastaturTypisk at lillegutt er urolig nå!
Huffda. Vet du hva det kommer av?Njæ. Har slitt med vondt i magen og lite matlyst i mange dager nå. Får vont hver gang jeg spiser. Stress.
Syns det. Hadde kjørt i panikk bort på butikk [emoji23]En liten skandale faktisk[emoji12]
Nei de er ofte ikke så snille men veldig søte daSmart. Burde gjøre det samme. Nye ballerina sko var ikke snille. Tross for søtt navn på de
Jeg ler jo mer jeg ser på denDen var det. Kunne sett den om igjen og om igjen [emoji23][emoji23]
Jepp! Nå tror jeg det er tryggere dog.Ja veldig. For jeg har mange sider å gå gjennom enda [emoji14]
Ja også blir jeg kvalm og svimmel [emoji23]Kjenner du smerten? [emoji8]
Vi gjør det ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Herregud fingra trykker som besattJeg er her nå og håper dere også skravler[emoji23]
Går tregt altså7912 av 10000 tatt
Kom da!Ja takk [emoji7]
Bør hente snart.
Tusen takk søta [emoji8]God bedring[emoji8]
Må hoppe mer og fortere! [emoji4]Den hoppa godt nå på neste ! [emoji1]
Det var ikke mye.Ja det får vi håpe Lillafrosk [emoji171] Hun var 1400 første gang jeg holdt henne. Nå er det bare absurd å tenke på. Håper gutten din vokser fint [emoji171] Skal du inn på fredag?
Må ikke stoppe da. Nå sover 2 av fingrene mineFor øyeblikket hvertfall![]()
Sove nåGår vel fort over[emoji12]