Skjønner jeg godtVel. Må til. Orker ikke stirre i veggen mer [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godtVel. Må til. Orker ikke stirre i veggen mer [emoji14]
Kan jeg tro. Så gøy for han da![]()
Når de sparker nedover, f.eks. [emoji14] Får skikkelig nykk av det (min snudde seg 27 uker da, så.. Ikke kjent det på en stund nå da)Hehe, hva er rarere enn hikking inni der? Åååh, jeg vil kjenne noe inni magen min jeg også [emoji14] Håper det blir snart.
Det jeg kom på i ettertid [emoji14]
Blir sikkert ett skremmende tall... [emoji23]
What!? Men... men... potetsalat er must ! [emoji23]
Lade igjen [emoji23]?
Ja. Bare plopp ! [emoji23] Og den så nesten paff ut selv jo [emoji23]
Er lite digg når jeg har gnagsår bak hælen. Også har gått i sko. Og såret har grodd fast i sokken helst nå. Så når sokken skal av river jeg vel av hele skorpa [emoji33]
Ikke så lange turer på gamla lenger så de leser nå5 min til mine pusser tenna. Må se ferdif Simpsons først [emoji14]
Når er han tilbake fra tur da?
Herlig! Jeg kan ikke gjøre sånn mer.. Føttene svulmerDigg med en lang dusj gitt![]()
Hehe, ja, jeg er vanligvis frysepinn jeg ogJeg er vanligvis frysepinn, da...
Nå er temperaturen helt OK i dårlig vær. Og vaaaaaarmt i varmt vær [emoji14]
Husker ikke hvordan det var sist. Da var jeg høygravid i november.. Men er jo snart 8 år siden..
Driter jeg i [emoji23]
Au, at de sparker nedover hørtes ikke veldig behagelig utNår de sparker nedover, f.eks. [emoji14] Får skikkelig nykk av det (min snudde seg 27 uker da, så.. Ikke kjent det på en stund nå da)
Eller åler seg mot utsiden av magen.. [emoji14]
34 minutter[emoji1] men så stille det har blitt?![emoji33]
Håpe han får brukt det masse i sommer[emoji2]
Haha.. Gøy da..! [emoji14]Samme her. Mye hikking [emoji85] storesøster hikker mye også [emoji5] Morsomt, men til tider slitsomt [emoji28]
6950 av 10000. Får over 7000 på neste altså !
Bare å glede seg [emoji23]Hehe, høres spennende ut![]()
Helt grei[emoji4]