Er lite digg når jeg har gnagsår bak hælen. Også har gått i sko. Og såret har grodd fast i sokken helst nå. Så når sokken skal av river jeg vel av hele skorpa [emoji33]
Aiaiai[emoji32]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er lite digg når jeg har gnagsår bak hælen. Også har gått i sko. Og såret har grodd fast i sokken helst nå. Så når sokken skal av river jeg vel av hele skorpa [emoji33]
Og da blir det fart !Snart har jeg to hender ledige [emoji6]
Vel. Må til. Orker ikke stirre i veggen mer [emoji14]Hehe, godt er løsningsorientert for å få tiden til å gå [emoji14] Skjønner du er spent!![]()
Jupp og något stikker han snart til en kompis [emoji4]
Ja. Smågruer meg bittelitt [emoji23]Aiaiai[emoji32]
Mine er faktisk i seng. Mellomste for å sove. Eldste sier mannen skal lese for ham når han har luftet hunden.Gjerne si de får spise nå gitt. Så er de gjerne klare til 21
Så ble det rolig igjen. Om ikke annet nærmer det seg leggetid for mine to !
Det er vel bra. Når vel 7000 til 9..? I går hadde vi vel rundt 6000 rett før 10..?6841 til nå av 10000
Satser på det.God sterke lunger ja![]()
5 min til mine pusser tenna. Må se ferdif Simpsons først [emoji14]Mine er faktisk i seng. Mellomste for å sove. Eldste sier mannen skal lese for ham når han har luftet hunden.
Ja. Smågruer meg bittelitt [emoji23]
TakkDet forstår jeg, men veldig koselig å se deg igjen [emoji173]️
Takker. Det trengs innimellomLykke til med det[emoji1]
Neeei, auuuuuuEr lite digg når jeg har gnagsår bak hælen. Også har gått i sko. Og såret har grodd fast i sokken helst nå. Så når sokken skal av river jeg vel av hele skorpa [emoji33]
Godt det. Her er endelig mi i seng.Nå er to i senga så da blir det lettere[emoji1]
Tror det ja. Fra i går altså.Det er vel bra. Når vel 7000 til 9..? I går hadde vi vel rundt 6000 rett før 10..?
Hahaha takk [emoji8]Ser den... kjenner jeg gruer meg med deg[emoji28]
Uff ja [emoji22]Neeei, auuuuuu