Skravletråd JULI ❤

Mannebeinet sa han var vond i hodet. Juhu. Grunn nok her [emoji56]
Jeg sa OK, men 'ikke lenge, snart mat'. Nå har de lekt i en 40-50 min. Det er vel nok....? [emoji85][emoji85]

Når jeg har sagt til mor at "ok, hun kan komme bort en liten tur - men blir ikke kjempelenge, for vi skal snart starte med middag.."

Er det kjempeteit at ungen bare har fått lekt her i en 40 minutter? [emoji85][emoji85]
Nei det er ikke det altså. Bare send hjem når du ønsker :)

Ååå irritert!!!
Forrige uke skulle ei selge to høye senger så jeg har ventet bare på bilde fordi vi ville kjøpe en, nå laget hun ny annonse med bilder og da var det ei som kjøpte dem! Veldig veldig irriterende!

Ååå irritert!!!
Forrige uke skulle ei selge to høye senger så jeg har ventet bare på bilde fordi vi ville kjøpe en, nå laget hun ny annonse med bilder og da var det ei som kjøpte dem! Veldig veldig irriterende!
Åv surt da ! [emoji33] Og fryktelig kjedelig. Kanskje hu ikke dukker opp og de legges ut igjen da :)

Åv surt da ! [emoji33] Og fryktelig kjedelig. Kanskje hu ikke dukker opp og de legges ut igjen da :)
Selger svarte meg at jeg selvsagt gikk først i køen men at hun hadde glemt navnet mitt! Enda godt for den vi så på selges ikke mer på Ikea, hvit høyseng I metall

Selger svarte meg at jeg selvsagt gikk først i køen men at hun hadde glemt navnet mitt! Enda godt for den vi så på selges ikke mer på Ikea, hvit høyseng I metall
Så du fikk den da alikevel? [emoji1][emoji1]

Back
Topp