>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jupp. De to er på lik linjeJa blir som vafler det [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp. De to er på lik linjeJa blir som vafler det [emoji14]
Jeg sa OK, men 'ikke lenge, snart mat'. Nå har de lekt i en 40-50 min. Det er vel nok....? [emoji85][emoji85]Mannebeinet sa han var vond i hodet. Juhu. Grunn nok her [emoji56]
Synes jeg og [emoji14]Jo den sa seg litt selv [emoji23]
Wooh! Om vi bare greier få enda 900 ila den neste timen...5120 av 10000
Ja. Det er det. Mine løp ut på lekeplassen heller. Fredelig for meg også det.Jeg sa OK, men 'ikke lenge, snart mat'. Nå har de lekt i en 40-50 min. Det er vel nok....? [emoji85][emoji85]
Nei det er ikke det altså. Bare send hjem når du ønskerNår jeg har sagt til mor at "ok, hun kan komme bort en liten tur - men blir ikke kjempelenge, for vi skal snart starte med middag.."
Er det kjempeteit at ungen bare har fått lekt her i en 40 minutter? [emoji85][emoji85]
1 2 3 skrivJa absolutt [emoji23]
Gjerne litt mye å håpe det når de fleste er nok med mat og slikt nåWooh! Om vi bare greier få enda 900 ila den neste timen...
Ble sånn. Noe motvillig til å dra hjem men [emoji23]Nei det er ikke det altså. Bare send hjem når du ønsker![]()
Ja, egentlig. Men, bra uansett..!Gjerne litt mye å håpe det når de fleste er nok med mat og slikt nå
JaaDu får bare se på nytt om ei stund [emoji28]
Er de ikke alltid det? Tross for gjerne 24 timer også [emoji23]Ble sånn. Noe motvillig til å dra hjem men [emoji23]
Vi prøverJa, egentlig. Men, bra uansett..!
Åv surt da ! [emoji33] Og fryktelig kjedelig. Kanskje hu ikke dukker opp og de legges ut igjen daÅåå irritert!!!
Forrige uke skulle ei selge to høye senger så jeg har ventet bare på bilde fordi vi ville kjøpe en, nå laget hun ny annonse med bilder og da var det ei som kjøpte dem! Veldig veldig irriterende!
Selger svarte meg at jeg selvsagt gikk først i køen men at hun hadde glemt navnet mitt! Enda godt for den vi så på selges ikke mer på Ikea, hvit høyseng I metallÅv surt da ! [emoji33] Og fryktelig kjedelig. Kanskje hu ikke dukker opp og de legges ut igjen da![]()
Så du fikk den da alikevel? [emoji1][emoji1]Selger svarte meg at jeg selvsagt gikk først i køen men at hun hadde glemt navnet mitt! Enda godt for den vi så på selges ikke mer på Ikea, hvit høyseng I metall