Jo men skal ligge der og kose seg frem til aug ennå en mnd tilHan har jo ikke det da. Har vært der inne lenger, så![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo men skal ligge der og kose seg frem til aug ennå en mnd tilHan har jo ikke det da. Har vært der inne lenger, så![]()
Må passe på altså !
Haha behøver ikke. Jeg hadde ingen i går utenom å overleve![]()
Ja. Men nå går jeg bort en stund gitt. Må få gjøre ting i hus og med ungen [emoji14]
Ja jeg tenker det blir i morgenmå ha en hviledag fra alt karbohydrater
Tapatalk er lett [emoji4]Okei, bruker ikke appen egentligkanskje jeg bør gjøre det i stede, hvis det er enklere?
Det var lenge siden [emoji4] heiHer har det skjedd mye
8%, ingen lader i nærheten og baby sover på hånda mi4% strøm bare[emoji15] og kort lader[emoji85]
Som popper opp på TVen der.Lage integrert mobil system.....![]()
Njaaa. Ei uke til synes jeg er nok altså.... Er så lei..Jo men skal ligge der og kose seg frem til aug ennå en mnd til![]()
8%, ingen lader i nærheten og baby sover på hånda mi
Får sitte på gulvet og taste [emoji28]4% strøm bare[emoji15] og kort lader[emoji85]
Det er supert!!3104 av 10000
Får sitte på gulvet og taste [emoji28]
De har enda ikke scannet pakken min på butikken, og jeg VET den skulle kommet dit i går!! [emoji35]
Tempo må vi haFort gjort. Men vi trenger tempo her inne daKan noen skrive en setning i stat tråden min også? [emoji23]
Ja veldig flinkSå flink da![]()
Ja santViktigste !