Jepp. Men skulle ønske jeg kunne diktere inn muntlig i dag. For jeg må gjøre et par ting i dagVi prøver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Men skulle ønske jeg kunne diktere inn muntlig i dag. For jeg må gjøre et par ting i dagVi prøver
Litt optimistisk [emoji14]Nja. Hvile og hvile. [emoji23]
Skikkelig dritt alt som finnes !.Voksesmerter er ikke kult... Sleit no veldig med det da jeg var ungblæ...
Rydda og vaska det var dagens planer [emoji14] overleve og prøve å få mer søvn etter værtdine planer for dagen?
Hahaha gleder meg nesten til å se topp 100 nå da... [emoji56]Litt optimistisk [emoji14]
Jeg skulle ønske jeg kunne sende melding til loftet. Ungene hører meg ikke. Lille sover og de bråker!!Jepp. Men skulle ønske jeg kunne diktere inn muntlig i dag. For jeg må gjøre et par ting i dag
Hahaha
Sorry![]()
486 innlegg fra meg i dag... [emoji56][emoji56]
Han har jo ikke det da. Har vært der inne lenger, såJa vi for håpe han ikke har like dårlig tid![]()
3104 av 10000
EnigSkikkelig dritt alt som finnes !.
Må passe på altså !4% strøm bare[emoji15] og kort lader[emoji85]
Haha behøver ikke. Jeg hadde ingen i går utenom å overleveHar ingen[emoji4] burde ha gjort litt her, men klarer ikke[emoji85]
Ja. Men nå går jeg bort en stund gitt. Må få gjøre ting i hus og med ungen [emoji14]Dette går unna[emoji2]
Ja nå har jeg ikke fått sett på den i dag. Tror jeg har detti mye nedHahaha gleder meg nesten til å se topp 100 nå da... [emoji56]
Lage integrert mobil system.....Jeg skulle ønske jeg kunne sende melding til loftet. Ungene hører meg ikke. Lille sover og de bråker!!
Ja jeg tenker det blir i morgenMulig det blir vafler etterpå nå[emoji6]