Haha jeg har tenkt på vafler i hele dag pga lillefrosk [emoji14]Nå fikk jeg lyst på kake[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg har tenkt på vafler i hele dag pga lillefrosk [emoji14]Nå fikk jeg lyst på kake[emoji28]
Planer for dagen, damer?![]()
Joda. Når først fant roen gikk det greit og sovna kjapt da![]()
Vi er motiverte hvertfallDere er jo helt rå!![emoji1][emoji123][emoji122]
Hahahaha absolutt ikke meninga å ta så av da [emoji23]No shit ! Hadde et godt grep ble borte to timer og vipps var jeg under [emoji14]
Takker man sliter jammen av seg fingra da [emoji23][emoji23]
Vi gir oss aldri ! [emoji123]
1725 av 10000 tatt !
Uff da. Hørtes ikke noe godt utBle litt tekking av sauer men natten gå meg bare to timer søvn storebror våknet med magesmerter ....ennå ikke funnet ut av det.
Basja to ganger i går spist normalt. Men hadde virkelige krampe trekninger i natt.... virkelig skummelt men i dag våknet han normalt og spist drukket alt som normalt og nå sover han som ingenting har skjedd..... .mmmm
Heldigvis kan jeg sitte med mobilen på svakt lys og skrive da hahaGodt å høre[emoji1]
Lekerom. *kremt* lekerom også [emoji23]
Hahaha sikker på jeg skriver i søvne [emoji23]Blir bedre idag når fingre allerede er varme[emoji23]
Haha stemmer [emoji14]Ikke før det er slutt[emoji23]
Mulig hun har begynt å planlegge ;-)
Jupp. Sjekke på nytt om 4 minGod start på dagen[emoji1]
God formiddag
Greit. Du skal få lov [emoji14]Jada, jada[emoji23] prøver å komme ajour her først[emoji1]
Og i dag med imponerende god start.
Og mye på leke-forumet!
Kjøpte i butikk men har sett de på nett på tilbud tidligere![]()