Nei, faktisk ikkeTakk for det[emoji4] Planer for dagen?
hva med deg? Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, faktisk ikkeTakk for det[emoji4] Planer for dagen?
hva med deg? God morgen. I like måte![]()
Planer for dagen da?
Nei, faktisk ikketar det litt som det kommer i dag! Deilig med sånne dager også
hva med deg?
![]()
Det høres fint ut! Hvordan er været hos deg i dag?Så godt da[emoji4] Skal levere vesla i bhg, ellers ingen planer[emoji4]
Okei. Stikker snart ut vi. Smurt med lunsj .Levere vesla i bhg også slappe av[emoji4] enn du?
Ja. Må tenke litt. Hadde egentlig tenkt en som tok halve dagen [emoji23] Men drøyer den til enda bedre vær. Er ikke regn. Men ikke sol heller. Gjerne vi kan ta sykkelen heller og øve merAha, skjønner! Trivelig med en tur ut uansett da![]()
Det har jeg. Men for lite igjen gitt ! [emoji23]Sovet godt?
Gammel er han?Det har hanhihi
Går fremover hvertfallBra da![]()
Ja. Men for lite søvn igjen. Du da?Takk for det[emoji4] hatt ei god natt?
Jupp, mangler bare 11 stk da og hun husker hvem hun får de ulike filmene fraWoh, litt å velge mellom da![]()
Vi er bare best!Men vi klarte det jammen meg !
Ruler azz ! [emoji23][emoji23][emoji23]Vi er bare best!![]()
Aha derfor du ikke la deg med en gang, min episode var ferdigHaha ja ! Sove godt. Straks pusse tenner. Har 5 min av episoden igjen [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Kunne ikke avslutte den helt i slutten. Er jo da de fanger som regel den slemme [emoji14]Aha derfor du ikke la deg med en gang, min episode var ferdig
åååå så søt <3Jeg har verdens søteste "baby" [emoji171] Våkner, lener seg over meg, gir meg en suss og kos og spør om melk (vil ha flaska si).
Huff du får sende han til sengs tidligereJa han gjør det!! [emoji32]
Så da blir det sen lakking da [emoji85]