Skravletråd JULI ❤

Ja, vi rekker liksom æ si natta og så blir han mer og mer likegyldig og fjern. Håper han skjerper seg snart, det skader forholdet vårt.

Er sur på han nå. Han sier at "hvis jg skal bli like lei meg hver gang vi mister så kan vi ikke få en baby". Han synes tydeligvis det var aaaalt for lenge at jeg var lei meg i en knapp måned...
Ble skuffa da vi fikk kjemisk, men kom meg greit gjennom det.

Er livredd for å miste igjen hvis vi prøver på nytt. Og jeg har EL om et par dager, og vil så gjerne at det skal klaffe. Men er så tungt hvis jeg må sitte alene med disse tankene.

Vet jo at han ikke mener det han sier vondt, men han skjønner ikke. :(
Det syns jeg var tåpelig sagt av han. Du må da få lov å sørge. Så lenge du vil også [emoji8] Må være tungt for deg.

Gjerne han syns det er vanskelig å prate om det og dermed bare lukker seg inne? At han sørger på den måten.

Hva om du skriver ned og gir han?

Det har jeg gjort når jeg har slitt veldig.

Stor klem til deg [emoji8]

Joda. Men om vi i alle fall klarer oss bedre enn i går tidlig.. Da hadde vi 1500 halv 12 - 12.
Så.. Minst 2000 til kl 12 i morgen. Helst 2500..? Så ligger vi i alle fall liiitt bedre an...
Gjør jo det :) Får håpe det holder. At vi har gjort en god nok start nå da :D Sjekke om 4 min

Det syns jeg var tåpelig sagt av han. Du må da få lov å sørge. Så lenge du vil også [emoji8] Må være tungt for deg.

Gjerne han syns det er vanskelig å prate om det og dermed bare lukker seg inne? At han sørger på den måten.

Hva om du skriver ned og gir han?

Det har jeg gjort når jeg har slitt veldig.

Stor klem til deg [emoji8]

Takk. Det var en god idé. Tror jeg må gjøre det i morgen.
Takk :Heartred

"Ta magnesium"

Sluttet å dra til legen med det, for følte ikke jeg fikk noe forståelse.
Etter SA'en har søvnmangelen ballet på seg. Nå er jeg så sliten at matlysten har avtatt mye mer enn "normalt".

Beklager sutter...
Ny lege! For magnesium hjelper da ikke mot søvnproblemer!

Liker ikke måten de blander språk så unngår det som pesten [emoji13]
Haha.. Er jo teit. Men de lærer gjerne litt og. Så vet ikke helt hva jeg synes..
Kanskje bedre å bare sette språket på enkle serier på engelsk.

Takk. Det var en god idé. Tror jeg må gjøre det i morgen.
Takk [emoji813]red
Min mann syns hvertfall det var lettere. Han har vansker med å snakke om følelser. Så den måten hjalp godt for meg da og fortelle. Så han kunne lese i sitt eget tempo. Håper det hjelper dere [emoji8]

Ny lege! For magnesium hjelper da ikke mot søvnproblemer!
Har byttet 4 ganger. Endelig funnet en lege jeg håper er litt mer imøtekommende og ikke kaster meg ur etter 10 min.
Han virker veldig flink. Har legetime snart. Skal ta det opp med han da.

Min mann syns hvertfall det var lettere. Han har vansker med å snakke om følelser. Så den måten hjalp godt for meg da og fortelle. Så han kunne lese i sitt eget tempo. Håper det hjelper dere [emoji8]

Takk. Det håper jeg også.

Back
Topp