Skravletråd JULI ❤

Haha. L har aldri sett på.. [emoji85]
Funnet andre ting..
Husker bare fra jeg var liten. Aldri likt det, det var jeg for stor til.. Men, gikk på tven.. Tror minstebror likte det..
Prøvde å unngå det samme som jeg unngår dora [emoji6]

Mine likte det ikke så godt [emoji14] Så derfor jeg ikle kan den skikkelig [emoji23]
Mi så aldri på det. Meeen, jeg har en lillebror som er 9 år yngre enn meg.

Men om du begynner før han legger seg ned i senga. Sovner han bare da også?

Ja, vi rekker liksom æ si natta og så blir han mer og mer likegyldig og fjern. Håper han skjerper seg snart, det skader forholdet vårt.

Er sur på han nå. Han sier at "hvis jg skal bli like lei meg hver gang vi mister så kan vi ikke få en baby". Han synes tydeligvis det var aaaalt for lenge at jeg var lei meg i en knapp måned...
Ble skuffa da vi fikk kjemisk, men kom meg greit gjennom det.

Er livredd for å miste igjen hvis vi prøver på nytt. Og jeg har EL om et par dager, og vil så gjerne at det skal klaffe. Men er så tungt hvis jeg må sitte alene med disse tankene.

Vet jo at han ikke mener det han sier vondt, men han skjønner ikke. :(

Til vi alle legger oss ja [emoji14]
Joda. Men om vi i alle fall klarer oss bedre enn i går tidlig.. Da hadde vi 1500 halv 12 - 12.
Så.. Minst 2000 til kl 12 i morgen. Helst 2500..? Så ligger vi i alle fall liiitt bedre an...

Hva sier legen da?

"Ta magnesium"

Sluttet å dra til legen med det, for følte ikke jeg fikk noe forståelse.
Etter SA'en har søvnmangelen ballet på seg. Nå er jeg så sliten at matlysten har avtatt mye mer enn "normalt".

Beklager sutter...

Back
Topp