>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Tenk å fått 1 kr for hver innlegg [emoji28]Hihi, ja man kan så si [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk å fått 1 kr for hver innlegg [emoji28]Hihi, ja man kan så si [emoji6]
Nja, litt ute av trening nå..Oj så flink du er ! Kan ikke sånt jeg [emoji33]
Huff, skal du tidlig opp imorgen da?
og våkner om natta. Ah da må jeg nok ta en kikk der også [emoji14]Nja, litt ute av trening nå..
Men jeg har en tråd på helse og velvære, ta en titt der [emoji6]
Mye fint der om jeg må få si det selv [emoji13][emoji23]
Haha, har jeg gjort et godt forarbeide kan det vare ei uke her [emoji6]Fine negler [emoji173]️
Neglelakk varer noen timer her bare. Ikke vits i å prøve engang [emoji23]
Haha, samme her [emoji13]Nydelig [emoji7]
Måtte ta på noe neglelakk jeg også snart, men egentid den siste tiden har hvert forumtid [emoji23]
Ja, iallefall når sambo sover som en stein 1 min etter at jeg prøvde å fortelle han hva jeg går rundt å tenker mye på.Ganake kjedelige greier![]()
Den er verre. Jeg også liker å prate sånn i senga. Min også sovner idet hodet treffer puta. Kjedelig !Ja, iallefall når sambo sover som en stein 1 min etter at jeg prøvde å fortelle han hva jeg går rundt å tenker mye på.![]()
Ja takk, 90.000 takk [emoji23][emoji23][emoji23]Tenk å fått 1 kr for hver innlegg [emoji28]
Huff, vart veldig lenge?Ikke kjempetidlig, men 7-8 hvis jeg er heldig.
Får aldri sove på kvelden lengerog våkner om natta.
![]()
Den er verre. Jeg også liker å prate sånn i senga. Min også sovner idet hodet treffer puta. Kjedelig !
Hahaha riking [emoji23]Ja takk, 90.000 takk [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha. L har aldri sett på.. [emoji85]Ååå nei! Så glad snuppa ikke ser på den lengre
Men om du begynner før han legger seg ned i senga. Sovner han bare da også?Ja, det er så fælt. Blir så lei meg. Hver eneste gang.![]()
Sånne ting brenner seg inn gitt.Sånn var det ja [emoji23][emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] også legger vel samboeren din seg sent også nå?Haha, samme her [emoji13]
Huff, vart veldig lenge?
Mhm bare og kjøpe ny bil da [emoji23]Hahaha riking [emoji23]
Vel. 500 innlegg er 1 av 20 da. Og enda 22,5 timer igjen.. [emoji14]584 innlegg skrevet sålangt av 10 K
Yep! Nå er det gjort dog. Får prøve leking etterpå..Vanskeligere enn man skulle tro [emoji23]