Prøvde å unngå det samme som jeg unngår dora [emoji6]Haha. L har aldri sett på.. [emoji85]
Funnet andre ting..
Husker bare fra jeg var liten. Aldri likt det, det var jeg for stor til.. Men, gikk på tven.. Tror minstebror likte det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde å unngå det samme som jeg unngår dora [emoji6]Haha. L har aldri sett på.. [emoji85]
Funnet andre ting..
Husker bare fra jeg var liten. Aldri likt det, det var jeg for stor til.. Men, gikk på tven.. Tror minstebror likte det..
Neei, kjedelig.. Må du opp tidlig?Jeg får ikke sove.![]()
Hva sier legen da?Mange år.
Er så sliten. Føler meg aldri uthvilt![]()
Hehe men tenkte om vi greier mye ner [emoji4]Vel. 500 innlegg er 1 av 20 da. Og enda 22,5 timer igjen.. [emoji14]
Jeg begynner pirke.... [emoji14]Haha, har jeg gjort et godt forarbeide kan det vare ei uke her [emoji6]
Mine likte det ikke så godt [emoji14] Så derfor jeg ikle kan den skikkelig [emoji23]Sånne ting brenner seg inn gitt.
Jupp. Du får si de får de fra BV. Der ee sikkerheten [emoji23]Mhm bare og kjøpe ny bil da [emoji23]
Til vi alle legger oss ja [emoji14]Vel. 500 innlegg er 1 av 20 da. Og enda 22,5 timer igjen.. [emoji14]
Pleide sette på Dora.. Men fulgte ikke med selv gitt.Prøvde å unngå det samme som jeg unngår dora [emoji6]
Like greit [emoji14] Vi er her ogsåYep! Nå er det gjort dog. Får prøve leking etterpå..
Vi får da til deeet da. I går hadde vi 1500 kl litt før 12.Hehe men tenkte om vi greier mye ner [emoji4]
Mi så aldri på det. Meeen, jeg har en lillebror som er 9 år yngre enn meg.Mine likte det ikke så godt [emoji14] Så derfor jeg ikle kan den skikkelig [emoji23]
Men om du begynner før han legger seg ned i senga. Sovner han bare da også?
Mi lillesøster elska Pingu. Den pingvinen. Ble søren sprø jo. Hu er 6 år yngre [emoji23]Mi så aldri på det. Meeen, jeg har en lillebror som er 9 år yngre enn meg.
Joda. Men om vi i alle fall klarer oss bedre enn i går tidlig.. Da hadde vi 1500 halv 12 - 12.Til vi alle legger oss ja [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23] kan slenge på en Sandvik logo med babyverden på [emoji6]Jupp. Du får si de får de fra BV. Der ee sikkerheten [emoji23]
Pingu er søt da [emoji23]Mi lillesøster elska Pingu. Den pingvinen. Ble søren sprø jo. Hu er 6 år yngre [emoji23]
Hva sier legen da?
Haha. Da har vi gjort litt i alle fall!748 innlegg av 10 000 gjort. Gir meg på 1000 tenker jeg [emoji14]