Jeg elsker pastaHm.. Jeg er skikkelig LITE fan av pasta.
Men rester er bra. Slippe kaste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker pastaHm.. Jeg er skikkelig LITE fan av pasta.
Men rester er bra. Slippe kaste.
Større sjanse enn å vinne i lottoVet aldri. Tvitvi !
Du får se hva du greier, duJeg kan prøve noe sånn i morgen kanskje
Men har en greie med mannen her om en halvtime med husarbeid når ungene er i seng og en prat oss to for vi har snakket altfor lite i det siste og der merkes.
Så da blir det mindre skravle på kvelden.
På.dagrn har jeg tre unger. I morgen fire i et par timer.
Spennende daMhm men på utkikk enda
Hehe.. Lyst på vafler i flere dager nå.. Samboer lovte lage til frokost. Snille gubbe.God idè! Nå skal vi også det!![]()
Jo egentligHar ikke du heller oppvaskmaskin?
Jeg også var tregere denne gang. Sist; forberedt på overtid, fødebag klar uke 28.Ser sånn ut.....sist gang var den klar i uke 30 så [emoji14]
Nope denne mnd gidder jeg ikke prøve å henhe med enganhDet kan hende om ikke mer [emoji54]
Jaja kan uansett ikke lese alt
Haha. Samme temp og vær her i dag. Heldigvis...Ehh,12 grader og regn.
Men familie ja. Meg og ungene i denne og neste uke. Men må jo finne på ting
Nope denne mnd gidder jeg ikke prøve å henhe med enganhDet kan hende om ikke mer [emoji54]
Jaja kan uansett ikke lese alt
Høres fornuftig utJeg la oppfordring om å delta på skravlingen, i begge mine (juli/august). Og flere har vært med, derfra. Skravlet litt.
Dytter opp trådene og spør om de blir med på ny runde [emoji4]
Om andre gjør det samme i sin termingruppe, eller evt prøveforumet, så er vi jo kommet et sted.
Alt går litt siener med nr to [emoji14]Jeg også var tregere denne gang. Sist; forberedt på overtid, fødebag klar uke 28.
Denne gang; forberedt på prematur, fødebag ikke pakket før uke 34.[emoji28]
En sekretærstilling. Statlig. Så populærAldri si aldri[emoji1]
Hva slags stilling er det?
Dårlig.. Blir nok nytt forsøk i morgenHvordan ligger vi an?
Ja.Ja. Men teller den om noen ser mer enn 1 gang også?
Så koselig.Hehe.. Lyst på vafler i flere dager nå.. Samboer lovte lage til frokost. Snille gubbe.
Ja, vi har stått på likevel!Der gjør det ikke. Men det blir et, etter min mening, imponerende tall likevel tenker jeg
Takk og takkMasse lykke til.
Forresten, gratulerer med veske
Det har viJa, vi har stått på likevel!