Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Samme her...Ja. Men jeg sliter med å slutte [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her...Ja. Men jeg sliter med å slutte [emoji23]
Prøver hvertfall. Men skulle visst skravla mye mer [emoji23]Så flinke dere ergod start på dagen
![]()
Den er skikkelig diggTakk D Var veldig god gitt. Tenkte meg det med salt karamell liksom [emoji7][emoji7]
Hater den ! Faktisk [emoji23]Ja.. "sett av... 85. 2 svar." er veldig typisk.
Ser du CM nå også?Samme her...
Må nok finne den i morgenDen er skikkelig digg![]()
Spennende egentlig å se hvor mye vi klarer. Slet med 6000 i juni.. Denne gang er vi på 6000 med to timer igjen.Se om 4 min til
Der du følger med på innleggene dine? Så smart daBare trøkke på ! [emoji23] Ble nysgjerrig en annen gang. Så laga med en egen tråd på 2006 [emoji14]
Den var veldig god [emoji14]Hørtes jo nydelig ut da[emoji1]
Jepp! Får prøve gjøre like bra i morgen, bare.Så fantastisk bra jobba ! [emoji123]
Over 400 nå 8)Så flinke dere ergod start på dagen
![]()
Takk for tipsHopper inn igjen her jeg, kan tipse om at de har fine tepper til barnerom på H&M til en hundrings nå, kjøpte ett til mini i dag med bilbane på![]()
Kan ikke 50 av dem svare liksom? [emoji14]Hater den ! Faktisk [emoji23]
Hahaha ja. Typisk [emoji23][emoji23]Spennende egentlig å se hvor mye vi klarer. Slet med 6000 i juni.. Denne gang er vi på 6000 med to timer igjen.
Ja, men dårlig på å følge med..Ser du CM nå også?
Ja. Du ser den på topp i 2006 om du er nysgjerrig [emoji23] Vært rolig fra meg om dagene så jeg. Men i dag topper jeg vel hele shitenDer du følger med på innleggene dine? Så smart da![]()
Ingen store planer i morgen altså?Jepp! Får prøve gjøre like bra i morgen, bare.
Veldig.Hahaha ja. Typisk [emoji23][emoji23]
Bør du ! [emoji1]Over 400 nå 8)
Litt stolt av meg selv gitt.
Ja. Men teller den om noen ser mer enn 1 gang også?Kan ikke 50 av dem svare liksom? [emoji14]