Skravletråd JULI ❤

Fysj.. Dårlig....
Mhm. Klagde på de etter 3 ganger. Nå er hun ene dama sur hver gang jeg kommer innom butikken. Jeg var ikke ufin eller noe (jobber selv i butikk), men snakket med assisterende sjef der og forklarte dette. At jeg fikk melding om at PostNord var på vei til utleverigssted, også tok det alt fra 1 til 3 døgn før jeg fikk hentemelding (som sendes ut da pakken skannes).

Mi ble sendt i seng for en tiiime siden.. Helt greit, for hun har vært så ekstremt.. Hoppete. I dag. Jeg takler hoppete veldig dårlig for tiden....
Også har hun godt søvnbehov. Klokka 9 ropte jeg på henne i morges (skulle bare høre om hun hadde stått opp [emoji23]) .. Da fikk jeg beskjed : "Mamma! Jeg vil sove!"
Javel. [emoji14]
Mi kan ikke legges tidligere helst. Blir så sur og gretten og ting tar en time lengre enn vanlig. Nå sovner hu hvertfall kjapt og rolig. Selv om jeg kunne tenkt meg kvelden for meg selv mye tidligere

Synes det er skummelt! Liker ikke tordenvær :shy:
Ikke alle som gjør det. Jeg elsker det, av en eller annen grunn. Enda jeg har vokst opp med nedslag i huset. Kanskje blitt herdet? Fikk strøm en gang jeg ladet telefonen da det lynet, så det gjør jeg ikke lengre.

Lage nachos jeg :D Får jo ikke i meg mat. Legen min ringte sykehuset på fredag og sa det var uholdbart å vente med bilder av øynene til august. Etter mye om og men fikk jeg time 19. Juli (skulle hatt forrige uke). Samboer ringte i dag, de hadde ingenting før. "Men hun er veldig dårlig..." Ja, okay hun kan komme 12. Juli. Altså. Hallo. Da får de det jo til om man bare maser.

Herrefred. Ja altså. De får bare finne utav gitt. Ja ofte dessverre hjelper det å være masete. Been there done that i enkelte situasjoner for å få viljen min

Back
Topp