Skravletråd JULI ❤

Det er det posten og Nordpost sier og. Tar ikke mange minuttene sånn sett, og det SKAL skannes samme dag. Greit om det ikke går 1 dag, men her er det hver gang...
Fysj.. Dårlig....

Får ordne kveldsmat til minste. Straks seng for hu. Hurra. Tv for meg da :D
Lage nachos jeg :D Får jo ikke i meg mat. Legen min ringte sykehuset på fredag og sa det var uholdbart å vente med bilder av øynene til august. Etter mye om og men fikk jeg time 19. Juli (skulle hatt forrige uke). Samboer ringte i dag, de hadde ingenting før. "Men hun er veldig dårlig..." Ja, okay hun kan komme 12. Juli. Altså. Hallo. Da får de det jo til om man bare maser.

Altfor stor innser jeg.

Spesielt når nevøen min ble nettopp 15 år og kan om bare ett år ta mopedlappen [emoji33] De vokser for fort alle mine gull [emoji33]

Uff, litt trist å tenke på[emoji38]
Datteren til mannen er konfirmant om under 2 år....

Ja haha. Enda et eksempel [emoji14] Jeg tør ikke lage sånne tråder [emoji23]
Tja. Om du sier "hva mener du om ditt og datt", så skal det gå.. Greit.. Alkohol til mindreårige, osv... [emoji14]
Men nei, altså, den tør ikke jeg heller.

Lage nachos jeg :D Får jo ikke i meg mat. Legen min ringte sykehuset på fredag og sa det var uholdbart å vente med bilder av øynene til august. Etter mye om og men fikk jeg time 19. Juli (skulle hatt forrige uke). Samboer ringte i dag, de hadde ingenting før. "Men hun er veldig dårlig..." Ja, okay hun kan komme 12. Juli. Altså. Hallo. Da får de det jo til om man bare maser.
Ååh..nå fikk jeg lyst på nachos :p Takk for den...:D

Back
Topp