Haha. Typisk hundNjaaa, han på gulvet slengte seg mest i fanget på L, fordi hun lekte.. Med noe annet enn ham! [emoji14] og han fikk ikke være med engang!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Typisk hundNjaaa, han på gulvet slengte seg mest i fanget på L, fordi hun lekte.. Med noe annet enn ham! [emoji14] og han fikk ikke være med engang!!
Ebay da ! [emoji23]
Ikke sant. Ikke noe andre små å passe heller?Hans yngste er nå 31 år [emoji14] så ja
Å ja, også ha nattbordet der det skal være samt kunne gå til den uten å hoppe i senga [emoji6]
Elsker det jeg og! Blir bare lei av å se de mange ganger på rad [emoji23]Jeg og tegnefilmer er meant to be [emoji7]
Mindre enn normalen, får vel vite ny estimering i morgen tenker jeg [emoji4]Uff, ja. Men, heldigvis langt nok til at baby klarer seg godt om den kommer! Var vekstestimatet større eller mindre enn normalen..?
Såå koselig [emoji171] Mallorca Mai 2018 herÅja. Gleder meg. Og attpåtil den helga jeg fyller år. Så hurra![]()
Veldig. Holde kroppen sunn og godSunt for kroppen[emoji1]
De er voldelige jo [emoji23]Tom og Jerry på TV. Husker ikke st det var så voldelig?![]()
Hahaha. Du er god som holder deg [emoji14]Takk[emoji2] skal nytes bare han kommer hjem fra joggetur, frister å tyvstarte[emoji23][emoji23]
Bah kjipt!Ja, og laderen min slutta å funke så måtte finne ny og det var tiltak[emoji28][emoji23]
Hei hei jenter[emoji2]
Har dere en fin dag?
Tenkte jeg skulle prøve meg på litt skravling igjen.
Neei. Eller. Det kan faktisk hjelpe på hodet..Håper det ikke snur helt etter tordenværet da...
Åh. Ja da så [emoji14]Han bannlyser alle slike ting[emoji15][emoji15][emoji85]
Altså skjøteledninger, ikke ebay[emoji23]
Ja, og poenget er litt borte da egentlig. Om man blir lei av BV. Jeg skal stå på i dag litt, men orker ikke krampe altså..Samme tenker jeg. Klarte såvidt 6000 jo.
Nei. I kveld prioriterer jeg kos med dattera mi. Popcorn er poppa og brus funnet. Ja... Mandag er en fin dag i dag [emoji23][emoji7]
Jeg blir bare sliten og lei av hele bv om jeg skal skravle ræva av meg.![]()
Lite. Lille sovna akkurat, samboer er en klegg, og jeg prøver å slappe av. Haha.Sånn! Kun svart på quotene mine her nå, håper ikke jeg har misset noe [emoji14]
Endelig hjemme fra byen, og snaaart helt klar for skravling og Criminal minds![]()
Skal bare hjelpe dattera i seng, og ordne meg litt mat og sånt. [emoji16]
Hva skjer hos dere? [emoji4]
Haha joooo. Kan bli liiiitt mye gjerne innimellomElsker det jeg og! Blir bare lei av å se de mange ganger på rad [emoji23]
Fått satt meg nå daKjenner til den[emoji6]
Auda. Lage noen nye leker, eller superinteressante tråder [emoji14]5700 innlegg mangles
Ååh så herlig. Sikkert godt og varmt da også [emoji7]Såå koselig [emoji171] Mallorca Mai 2018 her