Jeg har utsatt yngste en halvtime og de to eldste en time.
Spørs litt på hvordan det blir her og ila ferien. Hadde vært greit å ikke måtte være hjemme igjen til 18.30.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har utsatt yngste en halvtime og de to eldste en time.
Joa, sant det. Men ikke verstingen den telefonen her [emoji14] 27% nå.Ryker så altfort fort atte
Takk! Skal sjekke om det er den som står i kjøleskapet her!Solvipect ja. Det inneholder guaifenesin, som er det som skal gjøre EL-slimet mer tyntflytende.
http://hvordanbligravid.com/mer-og-bedre-egglosningsslim/
Takk! Skal sjekke om det er den som står i kjøleskapet her!
Jeg har blitt ganske god på å lade når jeg kan. I min pokemon-avhengighet
Mini sover [emoji14] og det gjør vi snart ogsåBadet og lagt her og. Får se om det varer.
Litt usikker, men har sett de der før. Kjøpte et grått med dyremotiv/bilbane, mini er veldig fornøyd.Koselig det! Har de på nett?
Når vi reiser på ferie blir mine tvangs-regulert. Det er ikke mulig å få dem i seng til rett tid. Svigermor jobber. Dagtid hos svigerfar første uka, andre uka drar de på ferie. Middag stort sett hos svigermor. Ungene overnatter en natt eller to hos svigerfar.Spørs litt på hvordan det blir her og ila ferien. Hadde vært greit å ikke måtte være hjemme igjen til 18.30.
Ingen av mine er i nærheten av å sove
Vel. Yngste er i seng, jeg ammer og synger bæ bæ lille lam...
Fort gjort det ja [emoji14] Også legger man gjerne ikke merke til det med en gang heller [emoji23]Juhu! Endelig kan jeg redigere innleggene mine.går litt fort noen ganger og blir skrivefeil
![]()
Haha. Farmor handler hu da og finner frem. Merkelig nok smaker det best om man finner selv og sniker en bit i skjul ned i munnen da... [emoji23][emoji23][emoji56]Du får komme til min mamma [emoji23]
Her har vi jo ferie så vi sover lenger. Og hun tar dubben sin senere på dagenDa vi er oppe kl 6 så må hun ha to dupper, men i dag hadde dem glemt å legge henne for andre duppen[emoji85] så var klar for senga egentlig to timer før tia i dag.
Bare på svangerskapskontroll!Håper det ikke er no alvorlig![]()
Så å si alt er vitaminer bare da [emoji23]
Kos dere masse daHeldiggris [emoji7]
Ja, til slutt. [emoji14]
Da er det Bisolvon...Solvipect skal ikke stå i kjøleskap![]()
God dag alleSovet og sløvet lenge her. Mange som har ferie?
Aah. Det er så kjipt om man gleder seg [emoji14]Kjekt å få andre putetrekk gitt!! Venter en pakke fra zalando og, som SKAL komme i dag, men.. De er litt trege på å registrere den, visst. Så, må hente den senere ila uka..