Skravletråd JULI ❤

Mhm det skjønner jeg. Jeg er veldig glad for å ha svigers nært
Vi har mine foreldre 15-20 minutter unna så ikke heeeelt nært men perfekt sånn barnevakt og sånn

De er de mest bortskjemte hundene som finnes. De har det som gullegget her for å si det slik. Men mamma er uføre. Så hundene er jo det hu gjør da om dagen og laga hobby utav de med kennel og utstillinger :)

Men bortskjemt er bare forordet [emoji23] Vi unger har sagt at vi ble ikke så dilla med når vi var små [emoji23]
Hehe urettferdig altså [emoji23]
Men ville dere likt å bli dilla så mye med? [emoji6]

Storesøster som var litt tregere (fulgte normalen frem til hun ble 1 år og da klatret hun overalt), hadde håpet på noe annet enn Klatremus denne gangen da. Er nok det egyptiske blodet som gjør det [emoji23]
Vi har ikke noe Egyptisk blod som vi vet om, bare litt Finsk, NordNorsk, Trøndersk og Hedmarksblod... så det må det vel bli noe merkelig av det :eek::wideyed::D
Og klatring er det ikke noe galt i, de blir sterke i muskler og sener...og vår har endelig lært seg litt om høyder!

Håpa du fant [emoji23] Hadde ikke tid til å lete. Takk og ja. En slik skulle jeg hatt [emoji23]
Spretter bare ut liksom [emoji23]
Herregud.. Sååå svære dyr, med sååå små unger.. Hvorfor finnes det ikke flere pandaer? Så enkle fødsler, da kan man jo bare gå å føde hele tiden.

Kjenner igjen den da, men godt du har forumet [emoji6] tenk om du ikke hadde hatt oss å fordrive tiden med [emoji23]
Da måtte jeg vel pratet med dem hjemme [emoji33][emoji33][emoji33]

Back
Topp