Vi har mine foreldre 15-20 minutter unna så ikke heeeelt nært men perfekt sånn barnevakt og sånnMhm det skjønner jeg. Jeg er veldig glad for å ha svigers nært
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har mine foreldre 15-20 minutter unna så ikke heeeelt nært men perfekt sånn barnevakt og sånnMhm det skjønner jeg. Jeg er veldig glad for å ha svigers nært
Ja. Er ikke alltid lett gitt. Menmen.Høres ikke gøy ut.. Liker ha en viss kontroll på hvor unga er.
Hvilken type?Oh mannen har sett på en tesla
Nei. God natt! Sove! Skravle når jeg står opp![]()
10 min unna med bil herVi har mine foreldre 15-20 minutter unna så ikke heeeelt nært men perfekt sånn barnevakt og sånn
Hehe urettferdig altså [emoji23]De er de mest bortskjemte hundene som finnes. De har det som gullegget her for å si det slik. Men mamma er uføre. Så hundene er jo det hu gjør da om dagen og laga hobby utav de med kennel og utstillinger![]()
Men bortskjemt er bare forordet [emoji23] Vi unger har sagt at vi ble ikke så dilla med når vi var små [emoji23]
Vi har ikke noe Egyptisk blod som vi vet om, bare litt Finsk, NordNorsk, Trøndersk og Hedmarksblod... så det må det vel bli noe merkelig av detStoresøster som var litt tregere (fulgte normalen frem til hun ble 1 år og da klatret hun overalt), hadde håpet på noe annet enn Klatremus denne gangen da. Er nok det egyptiske blodet som gjør det [emoji23]

Spretter bare ut liksom [emoji23]Håpa du fant [emoji23] Hadde ikke tid til å lete. Takk og ja. En slik skulle jeg hatt [emoji23]
Forresten flyttet lillegutt inne på rommet til snuppa idag og virker til å gå ganske bra![]()
Jeg hopper litt her og der etter humøret [emoji23]Ikke enda, må se ferdig grace and Frankie først [emoji6] også må jeg da se siste sesong av Sherlock [emoji7]
Neeei.. Ikke når de blir så store.. Her er det ikke så vanskelig da. Unga kan ikke dra så langt.Ja. Er ikke alltid lett gitt. Menmen.
Så å si alt er vitaminer bare da [emoji23]Det var litt av en gjeng[emoji1]
Hadde det bare hvert så lett ja [emoji23]Vet du, video sier mer enn tusen ord..
https://youtu.be/a-x_Km-bQwM
Ja, til slutt. [emoji14]Har du sovet godt?[emoji2]
Kjenner igjen den da, men godt du har forumet [emoji6] tenk om du ikke hadde hatt oss å fordrive tiden med [emoji23]Prøver. Får det ikke helt til [emoji23]
Innstilt på å føde nå egentlig.
Ikke sant! Plopp!!Hadde det bare hvert så lett ja [emoji23]
Nja greit med litt frihet [emoji23]Hehe urettferdig altså [emoji23]
Men ville dere likt å bli dilla så mye med? [emoji6]
Da måtte jeg vel pratet med dem hjemme [emoji33][emoji33][emoji33]Kjenner igjen den da, men godt du har forumet [emoji6] tenk om du ikke hadde hatt oss å fordrive tiden med [emoji23]
Det er sant [emoji4]Kan vel ikke være verre enn en e golf og det går![]()