Så deilig. Hvor i Spania?Sikkert like greitVi skal til Spania i sept/okt da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig. Hvor i Spania?Sikkert like greitVi skal til Spania i sept/okt da
![]()
Jo, men er ganske sliten og vi ligger allerede an til å komme veldig sent hjem om vi ikke skal handle i tilleggHaha, det er jo så morsomt![]()
Ikke så ille nå, men måtte på do i ett sett, sutret for den minste ting, var sur på storebror, hylte +++Hva står på?
Blitt bedre ute nå da. Hvertfall slutta å regne [emoji23]Deilig[emoji23]
Under 3 timer kjøring nå og snart pause [emoji4]Lykke til!
Urettferdig for oss som kun trenger se på en sjokolade og bilringen øker på [emoji23]Har en sambo som kan spise hva han vil og likevel se ut som om han bor på treningssenteret.Så det hjelper ikke å spise det opp, han kjøper bare mer.
![]()
Jo, men er ganske sliten og vi ligger allerede an til å komme veldig sent hjem om vi ikke skal handle i tillegg
Det er detKoselig det og da![]()
Verste er jeg kan fint se den mer også jeg. Gjerne alene også. Men på engelsk. For the Rock har stemmen da [emoji23]Nå har dere sett den noenganger [emoji23]
Må det. Men tenker det er vel middagstider rundt om nå da...
Veldig god del. Altfor mye god del [emoji23]Det er jo en god del [emoji23]
Ville visst det. Nå er det overlevert hvertfall [emoji14]Ville hun ha tørre klær altså? [emoji23]
Tror det heta MalagaSå deilig. Hvor i Spania?
Nå legges mange søte små snart og da er det beina på bordet og hente seg litt inn som tellerDet var det nok, plutselig mer fart etter legging også[emoji6] her var det strømtomt på mobil, en unge som har sovet alt for lite på dagen og ei stk sliten mor. Men nå er snart minste i seng, så da er det nok håp.
Mens jeg veldig gjerne kunne tenkt meg en harryhandel men ikke kommer lenger øst enn Gjøvik....Sitter her og diskuterer med meg selv og prøver å unngå harryhandel [emoji14]
26% er mye daNede på 2% kan det være greit å lade litt [emoji23]
Greia er at "etter legging" er senere nå enn resten av året...Det var det nok, plutselig mer fart etter legging også[emoji6] her var det strømtomt på mobil, en unge som har sovet alt for lite på dagen og ei stk sliten mor. Men nå er snart minste i seng, så da er det nok håp.
Da er det ganske tomt....Jeg var nede på 1% i sta[emoji87]
Greia er at "etter legging" er senere nå enn resten av året...
Da er det ganske tomt....