Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du holde deg i helgene også?Starter på mandag![]()
Hehe jada så [emoji14]Nei, starter jo neste mandag![]()
Hehe jada så [emoji14]
Harryhandel er skummelt altså [emoji23]Hihi. Neida. Jeg spiser egentlig ikke så mye godteri, men har blitt litt de siste dagene etter harryhandelen. [emoji14]
Så må bli skjerpings, skal jo prøve å komme i form.![]()
Sitter her og diskuterer med meg selv og prøver å unngå harryhandel [emoji14]Hihi. Neida. Jeg spiser egentlig ikke så mye godteri, men har blitt litt de siste dagene etter harryhandelen. [emoji14]
Så må bli skjerpings, skal jo prøve å komme i form.![]()
Ble vel fornøyde daNei må ta en time pause må få ladet mobilen og laget middag til folket har tre gutter her som tror jeg sulter dem
Deilig[emoji23]Sommer [emoji23][emoji23]![]()
Harryhandel er skummelt altså [emoji23]
Logisk tankegang. Få alt spist opp før dietten begynner [emoji23]
Så det hjelper ikke å spise det opp, han kjøper bare mer. 
Sitter her og diskuterer med meg selv og prøver å unngå harryhandel [emoji14]
Hehehe. Kanskje mer enn en promp?Frøkna prompa 2 ganger og smiler lurt og sier æsj æsj æsj![]()
Koselig det og daOgså ringte eldste og sa hu sov borte. Så da blir det meg og minste kos i kveld da![]()
Nå har dere sett den noenganger [emoji23]Vaiana for 12 gang sier minste [emoji23] Vel. Kan jo synge med nå så [emoji14]
Hva står på?Å hjelpes å hun frøkna holder det gående
Det er jo en god del [emoji23]6347 innlegg igjen da.... Joda. Så det så *bitenegler*
Ville hun ha tørre klær altså? [emoji23]Snart avgårde. Eldste var gjennomvåt og skal sove borte. Lurta da på om jeg kunne komme med tingene hennes. Så får vel være grei mor og gjøre det senere da [emoji14]
Lykke til!Bare 4 timer kjøretid igjen![]()
Haha. Spot on.I dag:
Meg: I dag har mamma startet et nytt og bedre liv, uten godteri!
6-åringen? Nytt og BEDRE liv uten godteri?! VERRE liv, mener du vel...
![]()